Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Vanja Klaus


Vanja Klaus

Recommended Posts

Ingame navn:  Vanja Klaus
 

SteamID:  STEAM_0:0:81886930
 

IRL fornavn: Valdemar
 

Alder: Jeg er 13 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg! Jeg har været staff på rigtig mange minecraft servere 3 af dem var ok store hvor der nogen gange var ret mange folk inde (kan dog ikke huske navnene på dem & da de er lukket nu kan jeg ikke finde navnene) har også været Med Ejer på en CS:GO server som altid var fuld om dagen, jeg sage dog op fordi at man ikke fik respekt fra satffs og mange staff abusede og da owneren som betalte for serveren aldrig gad lytte til mig sage jeg op.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg skal være en del af staff-teamet fordi jeg er fair og neutral vil ikke give en person mindre straf bare fordi jeg er gode venner med dem & er meget god til at holde hovedet koldt. Har i fortiden flere gange hørt mig selv råbe og skrige men jeg er blevet MEGET bedere til at lade være med sådan noget og tale stille og roligt i cases og i rp situationer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kan godt de der basic commands som !jail osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg syntes personeligt at jeg er god formulere mig selv skriftligt & mundligt. Bruger altid min microfon da jeg ikke ser nogen grund til ikke at bruge den.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed i alle weekender men i nogen vil det blive lidt svært for mig da jeg også skal i sommerhus de fleste weekender. Jeg har fri klokken 15:45 Mandag, Onsdag & Torsdag, har fri klokken 13:55 Tirsdag og har fri klokken 11:55 om fredagen.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Har været ret inaktiv for tiden da mit gmod har været lidt underligt. Har haft meget lag inde på mange darkrp servere men det har jeg ikke længere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.