Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff App


Aladin

Recommended Posts

Ingame navn: Moth
SteamID:  STEAM_0:0:76745554
IRL fornavn: Mads mine venner kalder mig Moth 
Alder: 12 år 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været staff på 4 andre servere som admin tro jeg jeg kan hjælpe 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har måske lidt mere erfaring men nogle gange bliver jeg forvirret med nogle relger men det sker ikke så tit

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja men det er lidt tid siden jeg sidst var staff fordi jeg har nærmest kun spillet på den her server

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg er godt til at formulere sprogligt men med at skrive er jeg stadig god men ikke lige så god som sprogligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har tid til at være på servern i ugedagene og i weekenden men på ugedagene kan jeg måske ikke være så meget på fordi skole og lektier  

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg har kørt på en server der hedder XanathRP som super admin i ca 1 år som Superadmin

 

 

                                                                                                            MH Moth:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.