Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgninger


EMIL ADD MIG

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

Matias T


SteamID: 

STEAM_0:1:120456426


IRL Navn: 

Matias 


Alder: 

15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Har været Hjælper på Mange engleske Servere 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg har prøvet det før med at have mange mennesker/players inde på den server som jeg var admin/staff på det var lidt hårdt men stadig sjovt at hjælpe nye og hjælpe andre mennesker og jeg ville gøre Stavox til et bedre sted for rp´er plus så får man også snakket med rigtig mange mennesker og det er hyggeligt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ikke så meget men hvis jeg bliver godkendt skal jeg nok lære mig selv alt hvad der er at vide om dem 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

jeg er født og opvokset i Danmark og jeg mener godt at jeg kan snakke flydende dansk og skrive, min mic bruger jeg tit for hvis en anden player snakker til mig så svare man da fordi man ikke gider rigtig at skrive fordi det går det nemmere og så jeg ikke spiller hans tid på at skrive

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  Mandag: møder klokken 08:10 og fri klokken 15:10

Tirsdag: møder klokken 08:10 og fri klokken 15:10

Onsdag: møder klokken 08:10 og fri klokken 15:10

       Torsdag: møder klokken 08:10 og har fri klokken 15:10

Fredag: møder klokken 08:10 og fri klokken 15:10

             Lørdag: står op cirka 10:00 og går i seng kl 2-4 om natten

                                                Søndag: står på cirka 10:00 og går i den klokken 22:30 om aften                             

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

1) jeg bliver sådan provokeret når folk ikke gider at hører efter en, så hæver stemmen også sådan lidt så bliver man lidt sur.

2)  jeg kan godt tag en joke om min familie eller andre ting

 

Hilsen Matias Tøt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.