Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Denbedste


Denbedste

Recommended Posts

Ingame navn: DenBedste

SteamID: STEAM_0:1:59570048

IRL fornavn: Jonas

Alder: 15 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 
Ja, jeg har været admin på 2 andre (darkrp) server i et år i alt. Har spillet gmod i godt 450 timer 440 af dem er Darkrp. Har også været headadmin på en csgo server i 1 år. for er halvt år siden men stoppede fordi jeg heller vil spille gmod. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil mene, at jeg er kvalificeret til staff-jobbet, grundet min modenhed og min tideligere erfaringer, jeg er god til at klare presset situationer.
Jeg kan være en sød og glad admin, men jeg kan også være en hård og retfærdig admin på sammen tid. Jeg kan alle de ting en admin skal kunne, da jeg har så meget erfaring, som jeg har beskrevet længere oppe.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har erfaring med ULX da jeg har været admin på 2 gmod server ( jeg blev ikke smidt af de andre servers staff-team jeg sagde selv jeg ikke gad mere da jeg så jeres server).

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? 

Ja, jeg synes jeg er god til at formulere mig skriftligt, men også mundligt.
Da jeg for okay gode karakter.


Bruger du ofte din mic?:
Det er det som jeg bruger allermest når jeg spiller darkrp, da det er det nemmeste. 
Har også et andet headset jeg kan bruge i nødstilfælde. Min mic er klar og tydelig.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:30 – ca 18
Tirsdag: 15:30 – ca 17
Onsdag: 15:30 – ca 18
Torsdag: 15:30 – ca 17
Fredag: 15:30 – ca 24
Lørdag: 9:00 – ca 24
Søndag: 9:00 – ca 18

Men selvfølgelig med undtagelser fx fødselsdag eller hvis jeg har travlt osv.
Men det er bare ca tidspunkter og som i kan se har jeg mulighed for at være meget på.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Jeg er en meget udadvendt dreng der godt kan lide at spille computer har spillet siden jeg var 10 år og fik for et pt siden en ny pc som er virkelig god. Jeg er meget moden og er klar til at tage opgaven seriøst!


Hilsen Jonas (DenBedste).

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 19/12/2016 at 14:02, DyNATO said:

Tjek din steamid.

 
Mit steam id: STEAM_0:1:59570048 ved ikke lige hvad der var sket :D
On 18/12/2016 at 23:33, EDDY said:

 

Savner lidt at høre, hvad for nogle server du har været staff på. Du skal tænke på. At der er et kæmpe forskel på en stor server og en lille server. 

 

 

Det havde jeg helt glemt :-) Jeg har været admin på zypress og så en lille engelsk jeg ikke engang kan huske navnet på fordi det var så kort tid jeg var admin den var oppe i 2 uger (der var max 4 inde på sammen tid) men kan da godt forsøge at få fat på ejeren er nemlig stadig venner med ham på steam :-) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.