Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


H2O_Mathias

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: KennyOnFire


SteamID: STEAM_0:0:140377307


Alder: 10

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, jeg har været Headadmin/admin på en anden server og ja jeg har også haft min egen lille gmod server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg kan rigtigt godt lide at hjælpe folk med problemer, 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg kan godt finde ud af de det ULX commands :) jeg kan jo også lære dem :D

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: jeg kan godt forklare om hvad der sker i en admin case, jeg bruger altid min mic med mindre den er gået i stykker :)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kommer på efter kl 17 på hverdage, på fridage er jeg på omkring kl 9:30 jeg vil prøve og komme ind så hurtigt som muligt jeg kan :)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: faktisk har jeg ikke mere information, end jeg er klar på at hjælpe så meget jeg kan :D:D

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.