Hop til indhold
Stavox

[Solved] I skal bare lige have det at vide


Spider pig

Recommended Posts

Okay nu syntes jeg i alle skal have det at vide jeg har det ret svært i mit liv jeg har en lys stemme og er mega lav jeg har ADHD og damp derfor rager jeg meget tit og bliver nemt sur og ked af det så hvis jeg bliver sur og kalder jer for noget er det ikke jeres skyld jeg kan ikke altid styre mig og mine følelser. ( vil bare lige sige det til jer eftersom jeg kom til at tænke over det da jeg hørte mig selv komme til at snakke grimt om @22xgaming efter jeg fik carban så det her er realt set også en undskyldning for det jeg sagde selvom du ikke hørte det)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad mig lige tolke det på en rigtig måde.

Har du fået et længere carban (mere end 15 min) eller er det bare, så folk ved at du ikke kan tåle at blive lavet sjov med?

I så fald, så skal JEG nok stoppe med at drille dig ;) 

Ved godt hvad du går igennem, da mange af mine venner goså har ADHD

Får du medicin, eller er det ikke så slemt?

Du behøver ikke at svare til mig i denne, en PB(Privat besked) er også ok.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper Albæk said:

Lad mig lige tolke det på en rigtig måde.

Har du fået et længere carban (mere end 15 min) eller er det bare, så folk ved at du ikke kan tåle at blive lavet sjov med?

I så fald, så skal JEG nok stoppe med at drille dig ;) 

Ved godt hvad du går igennem, da mange af mine venner goså har ADHD

Får du medicin, eller er det ikke så slemt?

Du behøver ikke at svare til mig i denne, en PB(Privat besked) er også ok.

Fik 2 uger og kan sagtens blive lavet sjov med det skal bare ikke være personligt altså om mig elever min familie og får ikke medicin så slemt er det ikke men det sker alligevel

Link til kommentar
Del på andre sites

On 18/12/2016 at 02:56, Spider pig said:

Okay nu syntes jeg i alle skal have det at vide jeg har det ret svært i mit liv jeg har en lys stemme og er mega lav jeg har ADHD og damp derfor rager jeg meget tit og bliver nemt sur og ked af det så hvis jeg bliver sur og kalder jer for noget er det ikke jeres skyld jeg kan ikke altid styre mig og mine følelser. ( vil bare lige sige det til jer eftersom jeg kom til at tænke over det da jeg hørte mig selv komme til at snakke grimt om @22xgaming efter jeg fik carban så det her er realt set også en undskyldning for det jeg sagde selvom du ikke hørte det)

 

Kender det og jeg ved hvordan du har det nogle på min gammel skole drillede/mobbede mig med fx. at jeg havde ADHD med at tage mine ting jeg bliver også slev meget aggersiv og ked af at jeg bliver det

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JimmiGaming2908 said:

Kender det og jeg ved hvordan du har det nogle på min gammel skole drillede/mobbede mig med fx. at jeg havde ADHD med at tage mine ting jeg bliver også slev meget aggersiv og ked af at jeg bliver det

Trist Jim Jim

føler med jer begge...

har hverken ADHD eller dysleksi, så der er jeg nød Til at stå af, men håber da det bedste for jer begge.

flyttede du skole pga mobning eller?

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutes ago, Casper Albæk said:

Trist Jim Jim

føler med jer begge...

har hverken ADHD eller dysleksi, så der er jeg nød Til at stå af, men håber da det bedste for jer begge.

flyttede du skole pga mobning eller?

jeps det meget bedre nu så det er jo kun godt

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.