Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Merlin<3


Merlin

Recommended Posts

Ingama navn: Merlin<3

 

Steamid: STEAM_0:1:59856354

 

Mit rigtige navn: Lucas Wibroe

 

Alder: Jeg er født 09 - 02 02 så jeg er 14 år gammel

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har en del erfaring med tidligere Jobs. Jeg har både forstand inden for Css, CS:GO og Garrys mod, Jeg har bare styr på det. Jeg har været admin og ejer på  Css. Men jeg også et super godt kendskab til Garrys mod

 

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  • Jeg ved hvordan man skal opføre sig på severen
  • Jeg tilbringer det meste af min dag på jeres server
  • Jeg kan jeres regler på severen
  • Folk kan forstå mig både når jeg taler og skriver
  • Jeg forholder mig roligt i admin cases og er meget fair
  • Sidst jeg stoppede som admin var fordi jeg selv sagde slut og det gjorde jeg også med mit community
  • Jeg er imødkommende og flik over for folk
  • Jeg elsker af spille Garrys mod, så derfor vil i have en staff i meget lang tid da jeg meget gerne ville være staff på jeres server :)

 

Hvad gør mig mere kvaliceferet

 

Jeg har spilet garrys mod i 900+ timer,  jeg har spillet det siden 2015, 

 

 

Jeg synes i skal vælge mig frem for de andre pga. Jeg kan reglerne jeg er altid positiv jeg tager tingene pænt, jeg opfører mig ordentligt og jeg forholder mig roligt i admin cases. Jeg er meget aktiv på jeres server, jeg har spillet hos jer i over 4 måneder. 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har et super godt kendskab til ULX da jeg har været admin på både en Garrysmod og Css server.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skrifligt bruger du din mic meget ?:

Jeg bruger elsker at bruge min mic, jeg bruger kun chatten til fx at få fat eller skrive med andre folk over PM til pm og for at få fat i folk. Jeg snakker dansk flydene

 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?:

 

Tid om dagene:

 

Mandag: 14.00 - 22.00

Tirsdag: 15.00 - 17.15 18.30 - 22.00

Onsdag: 12.00 - 22.00

Torsdag: 14.00-16.15 18.00 - 22.00

Fredag: 15.00 - til jeg bliver træt

Lørdag: 17.30 - til jeg bliver træt

Søndag: 10.00 - 22.00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jo da selvfølgelig er da det, jeg håber virkelig meget i vil tænkte over mig som staff og jeg vil kun håbe på at blive staff :)

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, NEMT said:

-REP

-CDM

-Bryder tit regler

-ser dig ikke så tit

Det kan ses på to måder men jeg har min opfatelse af jeg ikke Cdm og bryder regler, men selvfølgelig vi har da vær vores meninger, men tak for din mening :)

11 hours ago, JimmiGaming2908 said:

+rep 

god at spille med 

venlig

Tak Jimmi :)

Link til kommentar
Del på andre sites

23 hours ago, Lucas fadesen said:

-REP

jeg er ret sikker på at den der beino bruer er din og det er klam

du betaler folk

Øhh hvad taler taler du om 1. Beino bruger mit logo da jeg engang havde en (s*****) derfor har han mit logo 2 Hvad mener du med jeg betaler folk, for det få et + rep eller ? glem det det kunne jeg aldrig finde på, du må da være helt væk

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, valon05 said:

-rep

jeg kan ik lid din ansøgning

folk klager om dig så ja

Hva da. du er joinede stavox hjemmeside for 11 timer siden. du siger du selv har kenskab til stavox ?. hvorfor giver du alle + og -rep når ikke engang har spillet derinde selv. eller har du været bannede før.'

 

Måske er det dig der er (Lucas Fadesen) som godt selv kan lide at lave fake profiles ?, ved jeg skam ikke, men det virker lidt sådan

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.