Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - Casper Albaek


Benito

Recommended Posts

Ingame navn: Casper Albaek DGB 
 

 

SteamID: STEAM_0:0:173612109
 

 

IRL fornavn: Casper
 

 

Alder: 15 (20/12/01)  

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Ja. 

Jeg vil starte ud med at sige at jeg har været Head admin/Ejer af en dansk server i MineCraft, da det var populært tilbage i 2014-15. Serveren hed GamingMCDK og det var en blandet server, med massere af gamemodes. Et af de gamemodes der var på serveren, var faktisk RP, så allerede der, havde jeg lidt erfaring, med RolePlay. Det med at være staff på en minecraft server kan overhovedet ikke måle sig med alle de tools, som man har til rådighed, i Gmod.

 

I Counter-Strike verdenen har jeg dog også erfaring, men kun i CS:GO

 

I CS:GO har jeg, som sagt, lidt erfaring med "administrative jobs". Det var en Surf-server, der lige var begyndt at bygge op, så jeg ansøgte, som staff, hvorledes det så gav pote. Jeg fik en ledig plads som admin, men jeg sagde hurtigt op igen, da jeg ikke så nogen grund til at spille på en inaktiv server. Der var en periode hvor der var mange folk, men vi gav dem ban og kick, så de begyndte at klage og mange af dem ville ikke spille, før at der blev fundet nogle nye staff's blev, fordi de synes at vi var dårligt til vores arbejde. Derfor valgte jeg at sige op. 

 

Siden da, har jeg fokuseret mere, på at spille comps og Ranke op, men jeg har faktisk ansøgt for et stykke tid siden, (Start September), på en anden server, men jeg har ikke fået svar, så jeg droppede det, for at kunne spille Gmod.

 

Det skal så lige siges, at vi på den server brugte noget ULX lignene, hvor vi også skule Skive !hp Og !jail osv. Så derfor vil jeg også sige at jeg har en fordel der, men der var fx ikke !cb og !scene og alt det der, så det skal også lige læres jo. 

 

 

(På Stavox-Serverne har jeg mit eget gang, men det tæller vist ikke helt)

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg skal være jeres nye staff, da jeg har et tæt sammenhold med mange af de nuværende staff's. Synes også helt klart i skulle tag og vælge mig, fordi at jeg altid holder en pæn tone, da jeg hader når folk begynder at koge helt over og gå langt op i det røde felt over ingenting. Hæver dog kun stemmen, når jeg ved at jeg er blevet behandlet uretfærdigt, men det er sjælendt, da staff's har et bedre overblik over tingene og ser fra 2 sider i samme sag.

 

Synes også i skal vælge mig fordi at jeg er rigtig god til at iværksætte diverse ting, som Fx lege, nye RP situationer, eller jobs for den sags skyld. Når man er staff er det også vigtigt at man er god til at lytte, for hvis du ikke hører efter, kan cases jo komme til at tage en evighed og det er jo både spild, af spiller og Staff's tid, som kunne være brugt til at RP og tage nye cases. I skal også vælge mig på grund af min nysgerrighed for cases, da det er med til at øge mine individuelle færdigheder, såvel som mine sociale færdigheder, som Fx Hvordan giver man en straf til en person man ikke har mødt? Skal man begynde at skælde ham ud og alt muligt eller skal man holde en god tone, evt få en snak med personen, om hvilke relger han har brudt, i et pænt tonefald, så personen får den bedst mulige hjælp eller forståelse for sine handlinger? Dette er især vigtig når man får smidt sådan en opgave for sig.

 

I skal også vælge mig fordi at jeg bruger ShadowPlay, som er med til at medbringe beviser i vigtige cases, som hvis man fx, er involveret i et reglbrud og skal have et bevis, for at man er uskyldig, da det er meget vigtigt, at om man taler sandt eller lyver i en vigtig admin case, da det kan ende med et ban istedet for 5 min jail.

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg vil sige at jeg har en lige så stor chance som andre, i at få staff rollen, men grunden til at i skal vælge mig, vil jeg sige at jeg næsten kun bruger min tid på Stavox og jeg finder altid ud af at bruge min tid på Stavox og desuden det at være en del af staff-teamet, er en rigtig god position, hvor man er med til at gøre en forskel, som fx. at være med til at gøre Danmarks bedste RP-server, endnu bedre. Ofte når jeg går i cases, så bruger jeg shadowplay, da det er med til at kunne bygge et grundlag for cases, for at skelne mellem løgn og sandhed. Desuden synes at jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg allerede har været Administrator og det at jeg er 14 år, vil sige at jeg har masser af tid til at fx. lære nye mennesker, lære at tale i et ordenligt og tydeligt sprog og stadig holde den gode tone, lære at opføre sig ordenligt, selv i de mest fjollede situationer eller bare generelt, opføre sig ordenligt overfor andre mennesker.

 

Jeg er rigtig lærenem og hvis jeg skulle være så heldig, vil jeg stå med åbne arme, uanset hvad serveren nu bringer af opdateringer, Events Ect. desuden spiller jeg mest på evocity, så hvis der er eventuelle spørgsmål om mappet's placeringer, så kan i bare spørge om hjælp. Jeg er rigtig aktiv og jeg kalder kun admin om vigtige ting, da det er spild af admins tid, hvis det er noget der kan ordnes, med return weapons. 

 

I skal også vælge mig, da jeg lægger mange kræfter og masser af tid i at sidde og skrive en ordenlig ansøgning, da det er dumt at hoppe over hvor gærdet er lavest, da man sikkert ender med, at skal skrive flere ansøgninger end nødvendigt. I skal også vælge mig, da jeg bruger meget af min tid på Stavox, da jeg synes at det fanger mit interesse utroligt meget og at jeg har omkring 300 timer på stavox, men der er flere på vej.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Ja. Jeg har selv installeret ULX på min computer og mange af mine timer går på at sidde og øve diverse commands, på mig selv når jeg sidder uden internet, eller bare keder mig lidt. Dog er der undtagelser, som Fx !cb eller !scene, som jeg ikke har mulighed for at kunne gøre på mig selv, da jeg ikke har disse "hjemmelavede" commands til rådighed, men alt i alt, har jeg en god erfaring, men da der måske er op til flere, vil jeg såfremt at i stiller det til rådighed, hvis jeg bliver valgt, have muligheder for at kunne lære de mest basale commands.

Som sagt, har jeg også arbejdet med noget lignende i CS:GO.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt?

Ja, lige siden jeg har været lille, har jeg altid været glad for at skrive, da det kan bruges fornuftig, når man bruger det rigtigt. Ofte når man skal skrive ting, så skal man kunne få mest sagt, ud af mindst muligt og det er svært, når man Fx skal skrive en besked i chat og der er et max antal tegn, men dette er jeg god til og jeg bruger sjældent alle de tilgængelige tegn.

 

Jeg vil også selv sige at jeg er god til at forklare ting over chat, eller når folk spørger om hjælp i OOC eller når folk kommer hen og spørger om hjælp til e2, så hjælper jeg dem så godt jeg kan, både skriftligt, men såvel som mundligt, da det er noget nemmere at få sit budskab ud igennem mikrofonen.

 

 

 

Bruger du ofte din mic?

Ja, Jeg bruger ofte min Mic, da det er nemmere at formulere sig og hvis man skal forklare noget besværligt noget, er det noget nemmere at hjælpe igennem tale istedet for at skulle skrive. Men hvis jeg ikke kan komme i kontakt med personen, vil jeg hellere skrive, istedet for at skulle finde personen, for så at snakke om noget, der kunne være løst igennem chat. Jeg kunne på ingen måde finde på at misbruge min mic (mic spam mm), da jeg synes det er unødvendigt og det ødelægger RP og jeg hvis jeg bliver administrator, vil jeg slå hårdt ned på mic spam, da det jo ødelægger RP.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg vil først og fremmest sige, hvis jeg bliver admin, så vil jeg bruge mere tid på at være Staff on duty, da jeg har rigtig meget tid til overs fra mit RP.

Ofte går jeg rundt og laver intet, da der ikke er noget der fanger mig. 

 

Jeg har mulighed for at være på serveren på følgende tidpunkter.

 

Mandag: 15.00- 20.00

Tirsdag:  16.00-19.30 

Onsdag: 16.00- 20.30

Torsdag: 16.00 - 20.30

Fredag:  16.00 - 21.30

Lørdag:13.00 - 21.30

Søndag: 13.00 - 20.30

NB! Tiderne kan variere

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg er en glad 14 årig dreng, der elsker at spille computer, men også at være aktiv på både forummet og udenfor. Jeg, som sagt, er meget aktiv forummet i alle delemner. 

 

Jeg har haft et "rigtigt" job, som avisuddeler, men da jeg synes at det blev lidt trængt, med tid og når jeg ikke kunne cykle, pga. is, valgte jeg at sige op, for både, at kunne gå til badminton og spille mere computer. 

 

Jeg er også glad for at spille med andre spillere og hvis du en dag har lyst til at tale med mig, så kan jeg kontaktes på følgende steder.

 

Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561198307489946

Facebook: Casper Koch Albæk

Email: [email protected]

 

 

Tak for du gad at tage den tid for at læse min ansøgning

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DoktorDim said:

+Rep

- Mega LANG ansøgning

- Kender reglerne.

- Har brugt lang tid på sin ansøgning

 

Held og lykke...

 

1 hour ago, MagnusDK said:

Kæmpe +1.

Virkelig uddybende svar

Lader til at kunne ULX

 

 

Har været bannet et par gange nu.

 

 

1 hour ago, Kaninoz said:

+REP

  • Super flink!
  • Lang og god ansøgning.
  • Hjælpsom.
  • Dejlig at RP med.
  • Aktiv.

Held og lykke! :D 

Tak drenge i er sgu dejlige ;) 

Link til kommentar
Del på andre sites

                    +REP

GOD                                    SØD

        KENDER REGLERNE

                     KÆRLIG HILSEN DIN JACK PS tak fordi du pisker mig med din stunstik <3

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutes ago, AWESOME MAN said:

                    +REP

GOD                                    SØD

        KENDER REGLERNE

                     KÆRLIG HILSEN DIN JACK PS tak fordi du pisker mig med din stunstik <3

Tak søde ;) 

men hold lige vores lege hemmelige :DxD 

Link til kommentar
Del på andre sites

45 minutes ago, Biver said:

+Rep

 

  • Venlig
  • Aktiv
  • Kan reglerne
  • God ansøgning
  • Hjælpsom

 

//Biver :) 

elskede biv biv <3

3 minutes ago, Philip Kjeldgaard said:

+rep lang ansøgning

har ikke snakket med dig før men lyder som en flink fyr 

Tak, ærgeligt at du ikke har mødt mig :) , men er en flink fyr, som sagt!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Mibb said:

+REP

 

- Flink 

- Kan reglerne 

- Aktiv 

- Nice at rp med

 

39 minutes ago, Taroux said:

+ REP

- Flink
- Venlig
- Kan reglerne
- Meget akiv

 

4 hours ago, Denbedste said:

Tilykke med fødselsdagen:D

 

5 hours ago, NEMT said:

+REP

-venlig.

-Har prøvet at have admin ansvar før.

-holder den pæne tone.

 

Hilsen:Peanut :D

 

5 hours ago, chipie. said:

+repKappa

 

5 hours ago, James River said:

+rep

flink

venlig 

aktiv

 

Tak! I betyder meget (faktisk ikke) men fuck det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.