Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning af Nejaz :D


Nejaz

Recommended Posts

Ingame navn: Nejaz

 

SteamID: STEAM_0:0:127336066

 

IRL fornavn: Nikolai


Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja men har sagt op på dem alle. Havde ikke tid dengang men nu har jeg :D Så det er FED NOK :) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Jeg ville holde styr på ALLE! Når der er en der skriver @Admin kommer jeg som et lyn og hjælper til. I skal vælge mig fordi jeg tager det virkeligt seriøst og giver alle den samme straf selvom det er en af mine bedste venner der har lavet noget han ikke skal. Jeg har også en god erfaring med staff på andre servers dog kan jeg ikke huske navnene på serverene fordi det er rimlig lang tid siden jeg har spillet Gmod men nu går jeg virkelig op i det. Jeg ville også være inde på serverene 39 timer om ugen + Weekend! :D  

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:  Jeg synes jeg har en god chance for at blive et staff-medlem. Jeg beskriver mig selv lidt mere end andre (synes jeg) Jeg er rimlig kvalificeret i mine ansøgninger og prøver at lade være med at lave stavefejl xD Men hvis jeg nu laver det må i undskylde :(

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ULX kender jeg meget til. Jeg kender alle commands som staff og hvis jeg nu bliver staff læser jeg lige reglerene og commands engang til for sikkerhed skyld.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Ja det synes jeg bestemt. Jeg kan forklare det meget godt når jeg taler og når jeg skriver og skal prøve at forklare dem så de forstår i stedet for at man siger noget de ikke ved.

 

Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger altid min mikrofon når jeg spiller og hvis de ikke har lyd på skriver jeg til dem. Jeg har en fungerende mikrofon (Blue Ice Snowball) Jeg får nok snart en Blue Yeti så bliver det nok lidt bedre

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Alle dage undtagen tirsdag fra 19:00 til ca. 20:00. Ellers spiller jeg hver eneste dag herinde :P Jeg går nemlig til skydning

 

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:  Jeg har mulighed i weekenden og i hverdagen ;) Så det er jo bare SUPER !

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er fra Midtjylland så nogen gange kommer der lidt jysk ind i det xD Jeg har skype og teamspeak. Jeg går til skydning om tirsdagen fra 19:00 - 20:00 ca. Ellers var der ikke lige mere p.t men hvis jeg har glemt noget skal jeg nok lige huske at redigere det ind ;) Ellers tusind tak fordi i har brugt tid på at læse min ansøgning det var sku sødt af jer :P Ellers må i/du have en sindsygt god dag eller forsæt en ;). Håber jeg hører fra jer :D Min Mail er [email protected] hvis nu i ville give mig besked over der ellers bare gør det herinde :D SES  

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.