Hop til indhold
Stavox

[Solved] Base Indgange + Wallbang


Paki

Recommended Posts

Her kommer jeg med mit forslag, for mere balanceret raids. Mange vil sikkert være imod det, men ja.

 

90% af raids, vinder personen der beskytter. Efter min mening er det for nemt at beskytte sin base, med de bygge-regler vi har lige nu. Her er en video som demonstrere, den måde jeg ser, at raideren vil få nogle fordele på. Denne metode kræver både reaktioner, og et aim for, at få sin modstander ned som beskytteren, via denne indgangs-metode. I stedet for, at du laver en 1x1 box, og smider de tyndeste plates på siderne, også bare wallbanger uden raideren har en jordisk chance for at forsvare sig.

 

Som I kan se i videoen, har jeg lavet "shooting windows". Mange andre DarkRP servere, har haft brugt denne metode (og bruger stadig), som jeg helt klart synes virker bedre, og gør det mere fair. Jeg har også lavet boxene 1x2, så der kan være to personer derinde. Det synes jeg, også burde overvejes som en regel, da det igen vil give beskytteren mere modstand.

 

Men, som i nok kan se kræver denne metode at bulletpenetration bliver deaktiveret. Det ved jeg selvfølgelig ikke om folk er så glade for, men personligt ville det ikke gøre mig noget da jeg ikke synes det hører hjemme i DarkRP.

 

Dette ville også hjælpe med at få folk til at frygte politiet mere, da politiet ville kunne stramme hårdere ned på folk som dyrker weed, fordi lige nu gider politiet nærmest ikke engang prøve, da alle ved, at det bare er selvmord og løbe ind i de her "boxe".

// WeirdBanana

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg er enig jeg er tit politi og så raider vi en base og så har de en rød dør som vi ikke kan se i gemmen og nå vi sår går i gemmen så plykker de os med en 50.cal i gemmen en væg som kun en 50.cal kan skyde i gemmen så politiet kan ikke gøre en skid og bare dør en efter en, Jeg støtter den regl du anbefaler.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, htm[dk] said:

jeg er enig jeg er tit politi og så raider vi en base og så har de en rød dør som vi ikke kan se i gemmen og nå vi sår går i gemmen så plykker de os med en 50.cal i gemmen en væg som kun en 50.cal kan skyde i gemmen så politiet kan ikke gøre en skid og bare dør en efter en, Jeg støtter den regl du anbefaler.

Altså, Jeg er næsten aldrig pulle, men når jeg er har jeg da ikke sværdt hved at komme igennem?

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, MGamerDK said:

Altså, Jeg er næsten aldrig pulle, men når jeg er har jeg da ikke sværdt hved at komme igennem?

Ikke for noget, men jeg synes at du skal prøve at samle 3 af dine venner og prøve at raide 4 mennesker inde i en base. Så kan du se hvor svært det faktisk er.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 hours ago, MGamerDK said:

Altså, Jeg er næsten aldrig pulle, men når jeg er har jeg da ikke sværdt hved at komme igennem?

Først og fremmest, er det ikke kun for politiets skyld. Hvis du raider nogle som kan finde ud af at lave baser, så har du ingen chance for at komme ind, ved mindre du raider i mens de ikke er inde i basen, og hvor tit er det, at der ikke er nogle inde i en basen? Absolut aldrig. 

 

Jeg lavede også dette forslag, så der vil komme mere roleplay i spillet. Altså, med disse indgange vi bruger nu, er der jo ingen der frygter at blive raided, hvilket gør, at folk også tør at skrive "KOS" på deres base, og spille højhellige overfor politiet.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Marcuss said:

Ikke for noget, men jeg synes at du skal prøve at samle 3 af dine venner og prøve at raide 4 mennesker inde i en base. Så kan du se hvor svært det faktisk er.

Bare lav russeren. Rush igennem uden de opdager dig før det er forsent :3

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, DoktorDim said:

-Rep

 

Ellers bliver det ikke sjovt at have base...

Der skal jo også være risikoer ved at have en base og dyrke weed.. Det er der ikke lige nu.

19 hours ago, DetBareMads said:

Syntes helt klart der skal laves om på regler omkring base indgange. Dog tror jeg ikke dette er løsningen.

Det var nu mere, så der bare blev sat fokus på området. Dette var bare et eksempel. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
On ‎23‎-‎12‎-‎2016 at 13:16, WeirdBanana said:

Der skal jo også være risikoer ved at have en base og dyrke weed.. Det er der ikke lige nu.

Det var nu mere, så der bare blev sat fokus på området. Dette var bare et eksempel. :)

Jeg kan godt lide det lidt for op

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP

1 -

Jeg mister så mange dupes og baser. Til en værdi af måske 10 mil eller sådan.

2 -

Man kan altså godt raide som pulle. Wallbang + RUSH. Hvis man rusher mange politi mænd af gangen kommer man næsten Altid ind

3 -

Det bliver kedeligt og det samme som alle andre servere hvor man ikke kan wallbang.

4 -

Det bliver kedeligt at lave baser.

5 -

Det bliver nemt for politiet men svært for os tyve.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 22/12/2016 at 18:00, DetBareMads said:

Syntes helt klart der skal laves om på regler omkring base indgange. Dog tror jeg ikke dette er løsningen.



Jeg er enig i at i mange situationer er det for nemt at beskytte sig kontra hvor svært det er for pulle ikke den der raider at komme igennem.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, personligt spiller jeg 50/50 politi/kriminel og jeg forstår hvad du mener, ser ofte kos baser når jeg er politi eller folk der baiter men ignorere det bare, for hvad kan jeg gøre? Dog hvis jeg har en makker med mig, yolo'er vi bare, vi betaler jo ikke for vores udstyr, helt klart der skal strammes lidt op på reglerne, eller gøres så man slet ikke må blokere dørene (tænker på keypads/fasing door) det vil nok mange være imod, men at fjerne wallbang tror jeg ikke vil blive populært.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu bliver jeg nød til at +support det her, vi er 4 mand, mod 1 mand (vi raider), vi har absolut ingen chance for at komme ind, man kan stå 1 i indgangen, og så mens vi står der og keypad cracker bliver vi skudt^^ Der er 1/100 chance for at man kommer ind i live i sådan en base... 

+Support

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.