Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod ansøgning


Anony

Recommended Posts

Ingame navn:Anony
SteamID:STEAM_0:0:115992345
IRL fornavn: Marcus
Alder: 11 bliver snart 12

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej dsv men kender ultimategamer som gerne vil hjælpe mig
Hvorfor skal du være en del af staff-teamet: fordi jeg er meget moden syntes jeg selv i forholdt til andre på min alder og er en god og sød admin men kan også være hård når man skal være hård
Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: deles min modenhed som jeg har og også da jeg har været mod/admin på flere forskelige spil fx. Minecraft,cs og sådan nået
Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej men er meget lære nem og som sagdt kender jeg ultimategamer som sikkert vil lære mig det og ellers ved jeg a t der er nogle meget søde staff der ude :D
Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja jeg syntes at jeg er god til at formulere mig skriftligt og er meget hurtig til at svare/skrive da jeg seder og spiller pc hele tiden. Og ja jeg har en mic elsker at bruge den snakker når der er brug for det :D

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: her er mit skema så kan i jo kigge på det :D
Mandag er jeg i skole fra klokken 08:05 og er hjemme ca 14:20
Tirsdag er jeg i skole fra klokken 08:05 og er hjemme ca 15:20
Onsdag er jeg i skole fra klokken 08:05 og er hjemme ca 15:20
Torsdag er jeg i skole fra klokken 08:05 og er hjemme ca 15:20
Fredag er jeg i skole fra klokken 08:05 og er hjemme ca 14:20
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: kan meget engelsk i forholdt til at der skulle komme en englander eller for den sag skyld en person som kommer fra et andet  land og ik kan dansk.
spiller meget på servern, spiller i det hele talt meget.
der kan være nogle få dag vor jeg ik er på max. 3-5 dage i en måndede

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men ellers må i allesammen have en rigtig god dag og god uge 

MVH
Marcus/Anony

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.