Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Min ansøgning.


Pip

Recommended Posts

Ingame navn:   Casper Bandidos.

 

SteamID:   STEAM_0:1:128156819

 

IRL fornavn:  Casper.

 

Alder: 

13.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Jeg har rimelig meget erfaring  med at være administrative jobs. For lang tiden siden var jeg Moderator på en lille CS:GO server. 

Men den var meget lille havde omkring 20 spiller vær dag. Jeg vil dog selv mene at jeg er kvalificeret til at være administrator. Men er stadig administrator på en WCS server i Counter strike source.  Men vælger at sige op da det er blevet meget kedeligt 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg syntes selv at i skal vælge mig fordi jeg er en person som tager mange ting rigtig seriøst.  Jeg jailer /  banner mine venner hvis de bryder en regl uanset hvad de gør. I skal vælge mig fordi, snakker pænt men når jeg bliver lidt sur kan jeg godt svare igen med de samme ord. Men synes selv at det er blevet lidt bedre end det var før. Kan godt holde til at folk sviner mig til men det resultere bare  at de får en omgang Jail.  Jeg vil gøre alt  for at stoppe dem der bryder reglerene 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Synes selv at jeg har rimelig styr på det med ULX. Men nogle  gange kan jeg godt glemme det. Så har nogle flinke venner som kan hjælpe mig. Eller kigger jeg på google. Men kender de nødvendige commands så bliver brugt mest. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv at jeg er god til  at formulere mig skriftligt. Men da jeg mindre har jeg haft svært ved at stave. Altså jeg har altid brugt min mikrofon når jeg rollespiller da det er nemmere at svare end når man skriver. Men siger ikke så meget på TS3 da jeg snakker mere ingame. 

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være alle dage. Fra

Hverdage: 15:15 - 20:30.

Weekenden. 10:15 - 21:30 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Altså jeg kan godt indrømme før hen at jeg var rimelig flabet over for folk. Men  det har forandret  sig. Tager rollespil meget mere seriøst nu.

 

 

 

Tak fordi i gad at læse min ansøgning :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.