Hop til indhold
Stavox

[Solved] Flere forsalg i et - PogChamp


Taroux

Recommended Posts

Taroux's brokkeri

 

1. Gun dealer med K.O.S. - I mit hoved giver det slet ingen mening, at have K.O.S som gundealer. De lever jo af at sælge deres våben, derfor synes jeg ikke det giver mening, at de ønsker at have KOS. Det ødelægger bare det for alle andre, at det er umuligt for dem at få våben. Det er åbenlyst, at de kun gør det for at få kills eller andet.

2. Gun dealer med K.O.S/ Ingen adgang for politi - Igen... De skal leve af at sælge deres guns, de skal jo ikke udelukke nogle - Der er ikke noget, som kan pisse mig mere af. Gun dealers har 0.75 eller 3x tykke props, og det eneste våben som kan skyde igennem det er M82. Så hvordan skal politiet raide dem, eller stoppe dem, når de har K.O.S hvis de ikke kan komme ind på nogen måde, fordi de ikke kan skyde igen.... "Jamen Taroux de kan jo bare rush ind." Ja men der er boostede betjente som står der og skyder igen, og ikke kan gøre en skid, fordi de ikke har de rigtige våben. Og lige meget hvad, så er nogle så uinteligente, at selvom man siger det hjælper ikke, fatter de hat. Og det er svært at trænge ind i en base, hvor de står og skyder hvor man ikke kan skyde igen. Så når der står 3 over en og skyder løs, og man ikke kan skyde igen, er det meget svært at raide dem.

3. Gun dealer og deres våben - 9/10 af alle gun dealers er skide ligeglad med, at de bliver arrested eller ej. Så længe de får noget action og skyderi, de kan få deres guns meget billige anyways, og derfor lige så snart de kommer ud af arrest, kan de bare gå op og tage nogle nye guns, som de har til salg, det koster dem ikke noget, og de får en masse action ud af det. Derfor synes jeg at politiet gerne må tage deres guns efter, fordi de kan tydeligvis ikke finde ud af at kontrollere dem ordenligt, hvis de begynder at skyde, og så har de ikke ret til at have dem. Det er da præcis det samme om de er gundealers eller crime. Forskellen er bare, at det er vildt billigt, og de er så ligeglad med det, så længe de kan få noget action. Derfor skal politiet have rettighed til at konfiskere våbenen, hvis de ikke bliver brugt ordenligt.

 

4. Politi under PD raid [EVO] - Denne regl bliver svær for admins, at holde styr på. Men synes den fortjener et forsøg alligevel. Ting som jeg har lagt mære til under PD raid på det sidste er, at det er næsten umuligt, at dræbe politi, hvis man står nede af gangen ned til cellerne er det næsten umuligt, at dræbe politiet Hvis man står med en M82 og sniper. Da at hvis man ikke rammer dem i hovedet, 1 shotter man dem ikke, da den kun skader omkring de 150-180 i bryst. Og når man så har skadet dem det, går de selvføligelig bare ind og tager fuld liv og armor i politiskabet, så man kan næsten kun dræbe dem ved at ramme dem headshot. Så min pointe er, at det er så nemt for politiet at gå frem og tilbage og trade med den som pd-raider. Fordi han kan ikke bare får nyt liv og armor efter hver skud ham er blevet ramt af. De kan bare gå frem og trade 50 dmg på den raid'ende og så få liv igen, indtil han dør.

5. Borgmester og våbenlicens - Borgmestere, der giver gunlicense ud til alle og enhver, som man lige møde på gaden helt gratis, burde afskaffes. "Jeg giver gratis license. Jeg står ved Nexsus bare kom." Nej stop dig selv. De giver jo ingen mening, at borgmesteren giver gratis license ud til alle. Alle står i deres base med våben, og politiet kan lige pludselig ikke gør noget ved det. + Det ødelægger alt RP at alle har rettighed til at bære våben, alle løber rundt i PD og våben kontrollerne har ikke nogen indflydelse på noget mere. Det kan bare ødelægge 2-3 timers RP fordi alle har det i så lang tid, og det giver absolut ingen mening, at han bare giver våben license til alt og alle. Sæt et eller andet minumspris på hvor lidt det må koste at "købe" license plz.

Link til kommentar
Del på andre sites

Alle har mulighed for at /demotelicense hvis de mener at folk bruger det forkert.

Nr. 4 tror jeg ikke der er noget at gøre ved.

Enig med nr. 3. Vi tager det op til næste staff-møde og laver en regel med det om nødvendigt.

Samme med de to andre. Jeg har altid bedt gun dealers om at fjerne kos for politi. Jeg kan ikke følge din pointe med, at det ikke giver mening at have kos. De har det i deres indgang, og selvom man kan sige at det er ligegyldigt, er der vel en ok grund til det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DyNATO said:

Alle har mulighed for at /demotelicense hvis de mener at folk bruger det forkert.

Nr. 4 tror jeg ikke der er noget at gøre ved.

Enig med nr. 3. Vi tager det op til næste staff-møde og laver en regel med det om nødvendigt.

Samme med de to andre. Jeg har altid bedt gun dealers om at fjerne kos for politi. Jeg kan ikke følge din pointe med, at det ikke giver mening at have kos. De har det i deres indgang, og selvom man kan sige at det er ligegyldigt, er der vel en ok grund til det.

 

Tak fordi du lægger mærke til opslaget...

Nej tænkte også at det ville blive for svært af holde styr på, og det vil være rettere talt umuligt for staffs.

Kan godt se jeg ikke er særlig uddybende med min forklaring i den. Mener med folk, som der har KOS i hele gunshoppen og så når folk ikke har set det, og ikke ligger mærke til andet end de guns der er på bud, ender de med at få et skud i hovedet eller andet. Altså hvor hele gunshoppen er dækket af KOS. Dog vil jeg sige det er lang tid siden, at jeg så det sidst, og folk er måske også stoppet med det. Så der er nok ikke en grund til at lave en regl ud af det :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 months later...

Ved godt forslaget er lidt gammelt, men tænker evt. at nr. 5 kunne forbedres ved at gøre, så det koster penge at udstede våbenlicens.

Derved vil borgmesteren vætr nødsaget til at tage penge for dem, for ikke at miste penge.

nr.3 er blevet til en regel, og de to øverste virker ikke som et større problem.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dynn said:

Ved godt forslaget er lidt gammelt, men tænker evt. at nr. 4 kunne forbedres ved at gøre, så det koster penge at udstede våbenlicens.

Derved vil borgmesteren vætr nødsaget til at tage penge for dem, for ikke at miste penge.

nr.3 er blevet til en regel, og de to øverste virker ikke som et større problem.

Ja! Det vil være fedt! :D

Link til kommentar
Del på andre sites

5. Hvis folk står ude med våben og baiter politi så smid dem i jail, det er vel en trussel på livet..

Enig med at gundealers med kos ikke burte være tilladt, og helt enig med at folk skal have deres våben konfiskeret hvis de bruger dem ulovligt 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.