Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning af: Peanut


Peanut

Recommended Posts

Ingame navn: Peanut
SteamID: STEAM_0:0:114885897
IRL fornavn: Frederik
Alder: 14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har haft Staff og mod før på nogle Dark RP servere. Jeg har været staff i nogle måneder for bland andet Oldscool (En Darkrp server) Jeg var så staff inde på deres server i ca. 3-4 måneder indtil de så lukkede ned. Efter den kom en anden "Ny" server op der hed citizenRP Som jeg så "ret" hurtigt fik staff inde på, men det var pga. ejeren spillede inde på den anden server (Oldschool) og havde set hvordan jeg håndterede staff arbejde der inde. Men citizenRP lukkede DSV. Ret hurtigt ned efter de havde åbnet. Så jeg har et par måneders erfaring for at være admin på nogle RP servere. Har også lidt erfaring inde fra nogle CSS og CSGO servere men det ved jeg sgu ikke lige hvor meget man kan bruge det til i "RP" servere. Man kan selfølgelig bruge "nogle" af Kommandsne men ellers ikke...

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne blive en del af staff teamet fordi jeg gerne vil hjælpe andre folk med deres "Problemer" Jeg har jo også prøvet at være staff et par gange før, så jeg kender også lidt mere til at være staff og håndtere "det" end nogle andre måske gør. Jeg har også rigtig meget fritid som jeg stort set bruger "her inde" på stavox heletiden. Så hvis jeg blev staff vil jeg selfølgelig blive mere aktiv og jeg spiller næsten allerede 24/7 Her inde.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Yea. Altså det er jo ikke det sværeste at bruge. Nu har jeg jo også været admin før. :) så kan det mest "Normale" i RP. Men fx visdeath kendte jeg ikke før stavox:)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:  Jeg syntes selv at jeg er til at forstå når jeg siger/skriver noget til "nogle" Det er ikke sådan at jeg bruger ord som Feks. Imbisil eller sådan noget... Og jeg bruger næsten altid min Microfon ingame. Nogle  gange skal man jo skrive noget så det kan ikke undgås.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Alle hverdage kommer jeg nok ca. på klokken 15:25 Fordi jeg får fri alle dage Klokken 15:00 og det så tager den tid at komme hjem og få tændt sin pc. Og i weekenderne Bestemmer jeg sådan lidt selv. Så det kan altså være alt fra Klokken 7:00 om morgnen til Klokken 03:00 om aftnen. Det kommer lidt an på hvornår jeg går i seng dagen før. Men plejer ikke at sove ret længe. Ca. 8-9 timer sover jeg normalt.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: At jeg gerne vil hjælpe folk også selvom det måske kommer til at gå ud over nogle af mine venner. Altså hvis de nu gør noget det ikke må. Hvis i gerne vil spørge ind til noget så bare skriv det nedenfor :)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Nemo'en Nicolai said:

+Rep

Moden

Flink

Godt førstehånds indtryk

 Tusind tak m8 :D

1 hour ago, MagnusDK said:

-REP.

Uddyb dit svar ved ULX'S

Rodet ansøgning.

 

Held og lykke.

Sry Hvad vil du vide mere bare skriv. Kan bruge alt Rep :)

1 hour ago, Casper Albæk said:

Neutal REP

har ikke set dig før, du er kommet med i Blackhawks...

Våbentjekker selv ved de mindste ting...

Flink

fin ansøgning :) 

 

Held og lykke

Tak :D

 

1 hour ago, DoktorDim said:

-Rep

- lidt rodet ansøgning

- Har ikke set ham før inde på stavox

- Måtte gerne uddybe lidt ved ULX

 

Held og lykke...

Lidt det samme. Hvad vil du have mig til at uddybe?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 hours ago, Ziipen said:

Neturalt

Har kun set dig en gang

Eller virker du flink.

Tusind tak :) <3

 

13 hours ago, Lucas fadesen said:

-repp

du har mic spammet for lang tid siden hvor jeg snakede med dig på teamspek

fin ansøgning

Kender ikke noget til at jeg skulle have mic spammet på ts? (Men snakker meget xD)

Men tak fordi du skrev min ansøgning var fin :-)

Ha' en god dag :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.