Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Spider pig


Spider pig

Recommended Posts

Ingame navn: Spider pig
SteamID: STEAM_0:1:82044587
IRL fornavn: Tim
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: det vil jeg ikke sige jeg har da jeg ikke tænker det tæller og være admin på en minecraft server da det slet ikke kan sammenlignes

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg syntes jeg skal være staff fordi jeg gerne vil hjælpe den her server og ikke kun spille som en normal player jeg vil gerne hjælpe folk med at få det bedste ud af deres RP

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: kender ikke rigtig til ULX men har da snakket med staff over ts en del gange og har snakket med dem om hvad man skriver og hvad man gør inde i logs

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: syntes selv jeg kan formulere mig meget fin skriftligt så længe jeg ikke skal skrive i hånd er det ikke noget probelem. Bruger altid min mic syntes selv det er lidt træls og møde nogen der prøver at spille rp når de ikke har nogen mic de er lidt svære og snakke med

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg har fri kl 15:15 hver dag og det tager mig ca 15 at kommer hjem hvis jeg cykler så jeg kan være på fra kl 15:30 til 24:00 ca kommer an på hvornår jeg skal stå op. Men om weekenden kan jeg spille hele dagen

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg måske godt kan blive lidt irriteret hvis folk de ikke spiller rp men bare spiller for at skyde folk eller ødelægge det for andre ved at trolle pg at jeg har ADHD men håber ikke det ændre på noget ( hvis i har flere spørgsmål kan i jo bare stille dem svare med glæde)

Link til kommentar
Del på andre sites

40 minutes ago, krogH said:

Neutral rep

- Meget kort ansøgning

- Ikke så erfaren

 

- Meget venlig

- Er god og aktiv inde på serveren

 

Held og lykke :)

Tak krogh ved godt den er kort

39 minutes ago, Nemo'en Nicolai said:

+Rep

Moden

Flink

Godt førstehånds indtryk

 

tak nemo!

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.