Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - TheDanishKiller


TheDanishKillerDk

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: TheDanishKIller

 

SteamID: STEAM_0:0:72867059

 

IRL fornavn: Benjamin

 

Alder: 16 (09.06.00)

Jeg afleverer hermed en Staff ansøgning til jer.

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

 Ja, Jeg har været SuperAdmin på nogen server som csgo og andre spil. jeg har også været med på en minecraft server, DKP/DKP, jail  i to til tre måneder, som nu er lukket. Hjemme siden er op i nu  https://dkprison.wordpress.com/helper/ jail var jeg helper på. DKP, var jeg mod.  Jeg har også været på CS-GO Jail som HeadAdmin som hedder Gamesone jeg hjalp dem maget med cmds og hackers før jeg fik mit rank, savner dem men det er hvad der sker nå der ikke er mere penge. https://www.facebook.com/gameson.dk .  Kunne husk en gmod server hvor en af admins  fra Gamesone, spøger mig om et tilbud om at blive Junior Admin det sag jeg tak til. Kørt fint i nogen dag så var den lukket efter der ikke kom nogen ind og han vil ikke betale vis der ikke kom nogen. Elsker at spil RP. Stavox,  har søde staff, klar til at hjælp. Nu sider jeg og spiler alle dag jeg kan og hygger mig. Tak få en god server og smukt arbejde jimbo og dem som har været med til at hjælp jimbo.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Jeg synes I skal vælge mig pga., jeg Elsker RP og tag det seriøst. Jeg har arbejdet som staff på en stor del servere til sammen tror det er tre år. Jeg finder spillet meget interessant som også tager imod folk, som selv har brug for den mindste hjælp, og jeg kan godt holde til at blive talt negativt til.

Jeg har prøvet på arma 3 mange gange før at blive talt negativt til. Lige meget om de er mine venner eller familie, bliver de behandlede som alle de andre gøre. Jeg snakker pænt til alle, uanset hvordan de taler til mig. Jeg kan godt gå lidt af, men det sker ikke så tit. Jeg elsker at hjælpe folk og vise en god service. Det gør også mig glad at se folk synes de få en god service.  Det giver mig et smil på læben, når man kan finde en god løsning på alt. Desuden har jeg spillet inde på stavox, nu i 260 timer.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

 Jeg har kendskab til ulx. I har nogen af de samme på den 'gmod', server hvor jeg var 'Junior Admins

'.  Men ved ikke alle i har så er klar til at lære dem og er hurtig til at lære.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er dansker.

Taler flydende dansk.

Skriver flydende dansk.

Jeg kan godt tale og skrive på engelsk.

Jeg bruger meget min mikrofon, når jeg spiller.

Min familie er dansk undtagen min mor, som er fra Thailand.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Tider

Mandag: Skole til 13:45

Tirsdag: Skole til 15:30

Onsdag: Kan Ikke er til go kart

Torsdag: Skole til 15:30 har job fra kl 17:35 så er ikke ind efter den tid.

Fredag: Skole til 14:40  

Lørdag: 8:00 til 23:00 Ulige

Søndag:  8:00 til 23:00 Ulige

Lørdag og søndag Liger uger på job indtil kl. 12:00 og kan spille til kl. 20:00

 

Lige uger kan jeg også

Ulige er jeg på arbejde.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 At mit navn er benjamin Jeg er en frisk ung mand på 16 år.  Jeg er meget hjælpsom og er teknisk interesseret og villig til at lære. Gå en 9 klasse

Om onsdagen går jeg til Go-kart, og et par lørdage og søndag om måneden går jeg til Hardball (Paintball) i Helsingør.

:) MVH: Benjamin

Tak for at I vil læse ansøgning.

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.