Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod Ansøgning


Eckardt

Recommended Posts

Ingame navn: Ice Tea 
SteamID: STEAM_0:0:93908001  
IRL Navn: William Berg
Alder: 12år
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig som moderator fordi at jeg er en meget seriøs Garry's mod Roleplayer som har været admin på 2 servere tidligere
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg er erfaren med ULX men jeg er lidt rusten og kunne måske godt bruge en opfrisker :)
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja 
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg er mere kvalificerede end andre ansøgere fordi at jeg spiller så meget som jeg gør hvilket giver mig både mere tid til at hjælpe til på serveren og til at gøre mig selv til en bedre mod 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja jeg har haft to adminstrative jobs som også er nævnt højere oppe på to gmod servere som er lukkede nu
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: "Admin"- 5 måneder (Serveren lukkede)    "Admin" 2 Måneder (Samme ejer som lukkede den)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er en hårdtknoklende og veltalende ung knægt som fint kan formulere og komunikere med andre mennesker derudover har jeg ingen fritids aktiviteter udover gaming som jeg bruger mellem 40-60 timer på om ugen 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg starter med at tage fat i "Hans" og tage ham med op på et tag hvor jeg "Freezer" ham og tager en stille dialog med ham hvor at jeg derefter ville tage en beslutning + Snakke med de mennesker der blev RDMet og give dem deres eventuelle refund.

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville først og fremmest stoppe raided og fortælle begge parter at jeg ville snakke med dem hvorefter at jeg kan komme med en beslutning og en eventuel straf til "Hans".

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Denne er lidt svær da at et skænderi kan starte på mange måder og at de oftest er svære at start og ende i men jeg ville bede dem stoppe og derefter skille dem ad.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville give ham et ban på mellem 7 dage og perm. fordi at jeg mener det er forkert på alle tidspunkter at true en server med ddos da det ikke kun rammer den pågældende admin men også alle de spillere som er på

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Beder ham og at skifte navn da det er ret stødende overfor nogle mennesker og derfter finde en eventuel straf.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg ville starte med at tage ham med op på et tag hvorefter at jeg ville snakke med ham og situationen derefter finde en passende straf. + give eventuelt refund til de mennesker som blev raided
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.