Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Moderator/Admin Ansøgning


NickQ

Recommended Posts

In game navn: NickQ

Navn: Mathias Strauss
Alder: 14 snart 15
Steam profil: http://steamcommunity.com/profiles/76561198106818708/
Steam Id: STEAM_0:0:73276490
Admin erfaringer: Jeg er meget god til og hjælpe andre kan næsten alle commands og har været admin inde på den danskeviking,persus og Cypper centrp men den gik ned og jeg elsker og hjælpe folk så det er jo en god ting. Jeg er meget en af de admins som bare er admin on duty og sidder og venter på der kommer nogen der skal have hjælp i chat
Tid jeg har brugt på gmod: 187 timer men det er fordi har 2 accounts med gmod på den anden har jeg 107,2 timer så har i alt brugt 294,2 timer på gmod :)
Beskrivelse af dig selv: Jeg er en meget frisk person jeg er altid klar på noget crazy ;D
Hvorfor vi skal vælge dig: Jeg synes i skal vælge mig fordi jeg er god til at snakke med folk og jeg er meget inde på jeres server jeg er mindst inde 3 timer om dagen og jeg elsker og hjælpe folk og synes lidt i mangler en til og bare sidde og kigge i chat fordi alle de andre har travlt så der går lidt tid før de kommer og jeg er frisk på at prøve og blive admin/Mod og hjælpe serveren og folk herinde ;)

 

----

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg tager fat i ham og spørg ham hvorfor han Rdm'er/failRP'er og giver ham et ban på der står kom ind igen når du er klar til og RP/når du kan opfører dig ordenligt

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Igen og tager self fat i ham og spørg ham om hvorfor han failRP'er og giver ham en warn for failRP

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg starter med og mute dem begge og så først spørge den ene om hans historie og bagefter den anden og så når jeg har fundet ud af hvem der lyver for han enten en warn for det eller et ban

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg giver ham en et lille ban fordi folk de siger bare ting som de slet ikke kan altså de prøver jo bare og gøre os bange.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Giver ham en warn og et ban på 2 timer og skriver kom ind når du er klar igen til og spille som en normal player 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.