Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


Mikkelzj

Recommended Posts

Steam id: STEAM_0:0:192705035

 

In-game navn: MikkelZJ

 

hvorfor du skal unbannes: Jeg vil gerne have unban fordi at jeg er blevet perm bannet pga. at Mic22s spurgte om mig og en anden ikke kun reklamere for hans twitch, Så sagde jeg "Jo men er det ikke at bryder reglerne" og så sagde han nej og så gjorde jeg det. Så jeg vil lidt sige at det var ham der har løget over for mig og sagt det var noget man gerne måtte!

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt at jeg ikke skal kommentere på unban requests, men det var mig der kaldte på admin og fik dem begge banned på det tidspunkt.

Ville bare lige tilføje dette billede:

reklame.PNG

Han har reklameret lige siden 20.45 til 21.00 tiden ca hvor han satte skilte over alt med et twitch link.

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv og hør,

 

Han siger at han ikke har gjort det, og der var ikke rigtige nogle beviser, Men kan jeg ikke rigtig se hvofor du gjorde det fordi det er ikke okay at spawne 20 skilte og skrive sin twitch eller hans så, også sige det var et uheld, 

 

Og de skilte du spawnede var over det hele på den store mur bag PD. 

 

Jeg kan ikke rigtig se hvorfor du skulle have unban

 

//Biver 

Link til kommentar
Del på andre sites

1. Det der jeg skrev i hans chat var med ET skilt hvor der bare stod mic <3

 

2. jeg spurgte om det var ok og så sagde han ja 

 

3. JO! det var ham der sagde at vi også lige skulle reklamere for hans twitch også + Jeg kan ikke finde det sted i reglerne hvor det står no h8 men altså biver kan du ikke næste gang give en advarsel først? kan jeg ikke bare få ban i en måned eller to så please biver det var jo ikke mig der sagde jeg skulel jeg gjorde det bare fordi at jeg fik besked på at man gerne måtte!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.