Hop til indhold
Stavox

[Solved] Dyret Kenny - Staff klage


DoktorDim

Recommended Posts

Dit ingame navn: DoktorDim Europa

Staff ingame navn: Dyret Kenny

Dit SteamID: STEAM_0:0:127515814

Staff SteamID: STEAM_0:1:53698627

Forklar situationen:

Jeg køre rundt i min bus ude ved gras arealet og køre så galt da jeg mister kontrolen over bilen og
så sidder bussen stuck. Jeg vælger detfor at kravle ud af bussen og bruge den gun
(Som man kunne må bruge på en bil hvis den sidder stuck Regl 1.10) og derfor bruger jeg den på min bus. 
Da jeg tager fat i min bus går det lidt stærkt så da jeg tager fat i den og hiver den op kommer jeg til at give slip på min mus og
så flyver bussen ca 50 meter væk og så kommer det en Politi bil og vælger at køre mig ned inde på et styk gras.
Da jeg så kalder på admin kommer "Dyret Kenny" Som teleporter mig derud hvor jeg døde hvor ( Lars Lybæk Ham som dræbte mig ) og
siger jeg har Prop Push Som jeg sjovt nok ikke har. Jeg forklare hvad der er sket til "Dyret Kenny" Hvor han vælger og
sige ligesom Lars Lybæk at jeg har Prop Pushet og derfor teleportere han mig tilbage til Nexus hvor han går og siger til mig at
Jeg har Prop Pushet og derfor vil han ikke Telepotere mig tilbage og så siger han også at jeg selv har sagt jeg har Prop Puhet som jeg
ikke har sagt som jeg bliver lidt muggen over. Derfor vælger jeg at kalde igen på admin 5 gange før det kommer en som er
"Emoyly" Som så siger til mig at hvis jeg er utilfreds skal jeg lave en staff klage på forum og andet kan jeg ikke gøre.


Det skal også siges at Dyret Kenny en gang før også har sagt Perker her på forum og snakker generalt bare flabed til mig (Synes jeg)


Bevis: Dette er taget fra Console

------------------------------ 19:50 ------------------------------

Lars Lybæk killed DoktorDim Europa using prop_vehicle_jeep

Dig til staff: CDM

TP: Dyret Kenny teleportede til dig!

Dyret Kenny: !scene DoktorDim Europa
Link til kommentar
Del på andre sites

Hej doktordim

nu har jeg læst din staff klage og jeg synes det er sjovt at du siger til mig at du ikke har taget din physicis gun og kasted med dit tog, fordi du indrømmer først selv at du gjorde det med en prop, som du siger og også at derefter du så demostrer det over for mig, med at du tager en PROP og siger at det var med den. 

Og det med at jeg er flbaet over for dig i cases er ikke det, fordi de gange du har kaldt på staff, og så jeg har taget det op, er det enten en negativ kommentar, eller noget andet som du siger, og ja det er rigtig det med at jeg har skrevt det på forum, men det betyder ikke at det rastiti på den måde, fordi det skulle mens på en sjov måde, (jeg fik det ændret hurtig) fordi du called staff på det. 

 

Men tilbage til casen, du sage selv at du gjorde det med en prop, og demostrer med en prop. Så ja, men lars siger selv at han du kaster med den. Men i gen du siger at du brugte en prop så ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, KennyBoy:) said:

Hej doktordim

nu har jeg læst din staff klage og jeg synes det er sjovt at du siger til mig at du ikke har taget din physicis gun og kasted med dit tog, fordi du indrømmer først selv at du gjorde det med en prop, som du siger og også at derefter du så demostrer det over for mig, med at du tager en PROP og siger at det var med den. 

Og det med at jeg er flbaet over for dig i cases er ikke det, fordi de gange du har kaldt på staff, og så jeg har taget det op, er det enten en negativ kommentar, eller noget andet som du siger, og ja det er rigtig det med at jeg har skrevt det på forum, men det betyder ikke at det rastiti på den måde, fordi det skulle mens på en sjov måde, (jeg fik det ændret hurtig) fordi du called staff på det. 

 

Men tilbage til casen, du sage selv at du gjorde det med en prop, og demostrer med en prop. Så ja, men lars siger selv at han du kaster med den. Men i gen du siger at du brugte en prop så ja.

Hej jeg har altid sagt jeg har brugt min  physicis gun .

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, KennyBoy:) said:

Altså det var ikke det som jeg hørte det var en "prop" som du sage?

 

Jeg sagde physicis gun :) Jeg pleger at ikke kunne finde ud af at udtale  physicis gun  så jeg kommer tit til at kalde den et eller andet tæt på prop :) Tror du har misforstået mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.