Hop til indhold
Stavox

[Afslået] ansøgning om staff/moderator


Jack Hax CSGOEgg.com

Recommended Posts

ingame navn: Jack Hax

SteamID: http://steamcommunity.com/id/Anders135/

IRL navn: Anders Hemmingsen

Alder: 14 men stemme er meget high pitch :( 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: jeg har nørdet det her spil i noget tid nu, jeg kender efterhånden alle regler og er ikke en bitch for andre spillere, jeg har spillet det her i 52 timer nu elsker det stadig. jeg har ansøgt for staff fordi jeg vil være mere en bare en almindelig spiller.

har du erfaring med ULX kommandoerne?:vis det er de der !goto så lidt men hvis det er E2 så intet.

kan du skrive og snakke dansk flydende?: ja jeg går meget op i at stave rigitgt og der er ingen problemer med udtalingen.

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg taler pænt som der ikke er så mange som gør, jeg overholder regler (hvis jeg kender dem), jeg fortæller andre hvis de har gjort noget galt for eksempel: spilleren ikke har ventet 10min mellem ulovlige handlinger.

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: nej det har jeg ikke.

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs: jeg har spillet på en anden sever hvor jeg lærte basics af darkRP, mit rank har altid bare været spiller og ikke højere

Eventuelt lidt info om dig selv: jeg er en person der går meget op i regler og om folk overholder dem. Ved ikke hvad jeg skal siger mere til denne.

 

spøgsmål til forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans peter kommer ind og starter med at skifte job til gun dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - hvorefter han så rdm´er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg vil nok permaban ham fordi det er strengt forbudt at Mass rdm.

en spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne fading doors, og skyde folk der raider ham hvad gør du?: jeg jailer, fordi det er forbudt at bruge numpad i raids.

En spiller ved nav Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinanden til ret grovt, hvad gør du?: jeg banner Hans Peter i en uge måske så han kan lære sin felj. ham den anden bliver jailet i lidt tid.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5min, han vælger at true med at DDOS serveren, hvad gør du?: jeg ville sige det videre til owneren af serveren, og lade ham gøre det. fordi jeg kan ikke gøre noget mod det.

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?  jeg jailer ham for det + plus siger til ham han SKAL skifte det ellers et ban på et stykke tid.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10min. hvad gør du og hvorfor?: jeg ville banne ham i 1 time for det da det ikke er så katastrofalt.

 

 

PS godt nytår :)

 

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.