Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Wolfies nye mod ansøgning


Wolfie

Recommended Posts

Ingame navn: Wolfie
SteamID: STEAM_0:0:53087299
IRL Navn: Daniel Mørch Søndergaard
Alder: 16
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: fordi jeg elsker at hjælpe folk når de har problemer og så kan jeg altid lære ting og lære af folk :)
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: ja jeg har meget erfaring om ULX men der er dog stadig få ting jeg ikke ved men dem kan man jo lære af andre
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja det kan jeg skam det eneste jeg har problemer med er punktummer og komma men dem regner jeg ikke med er nødvendige
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jeg har lært af mine fejltagelser det er ikke alle der gør det jeg har taget de straffe som ejg har fået meget seriøst og er kommet ind og har givet alle folk et bedre intryk af mig
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja jeg har ejet 5 servere forskellige gamemodes og blandt andet en af dem var DarkRP så har noget erfaring der og har været super admin på nogle andre servere
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: jamen somsagt var jeg ejer på nogle og suåer admin på nogle i længere tid nok et gennemsnit's tid på en 2-4 månneder
Eventuelt lidt info omkring dig selv: jamen jeg er jo en 16 årig frisk dreng elsker gmod og at hjælpe andre folk når de har problemer 
og få snakket med nogle forskellige folk om massere af ting

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville nok få ham til at erstatte de skader han har forudsaget og give ham job ban i en uges tid og banned ham i en dag eller to alt efter hvon han pføre sig 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: jeg ville nok skaffe alle ofre og folk der var på stedet og høre alle historier og der efter give ham en straf for det

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: får dem begge to op på et tag og gagger den ene og høre hele historien af den anden og så gagger jeg ham og ungagger den anden og høre den historie og derfra får jeg dme på lige fod da de begge har været lige gode om det

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: jeg ville nok få sikret han ikke ddoser servern og derefter permbanne ham fordi det er ret groft at sige 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: beder ham om at ændre det da jeg og nok heller ikke nogle andre kan lide den slags navne 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: får ham til at erstatte alt han har ødelagt af printere eller biler og giver en straf

 
Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

+1

 

  • Meget aktiv
  • Ingen regelbryder
  • God spiller, nem at snakke med.

//Casper -Admin

Tak for den gode kommentar casper du er skam også god at snakke med :)

4 hours ago, Dave said:

+1

  • Regelrytter
  • Aktiv spiller
  • Hyggelig at spille sammen med.
  • Stille og rolig fyr.

Dave

 

Mange tak for det Dave du er skam også sjov at køre i WW med eller være betjent med :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.