Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request


FaZe Fedtmule

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:33752714

Hvorfor skal du unbannes: Jeg stopper en som hedder noget med simon knudsen tror jeg nok og så siger mig og monkeymester at han skal hoppe ud af bilen det gør han så jeg vælger så at våbentjekke ham og han har både weed og våben så vi tager tingene fra ham og vil så give ham en bøde men han nægter at betale og derfor arrester jeg ham jeg kommer så i admin case fordi han siger jeg random våben tjekkede jeg siger så til supreme hvad der skete og han går så igen lidt senere bliver jeg så bannet med grunden  Lyver for staff, Random våbentjekker og random money requester og han gav mig ikke nogen chance for at sige noget han banner mig lige midt i en sag hvor jeg har stoppet Noname efter han har flygtet og jeg synes heller ikke at jeg har gjort nogen af delene for jeg har fået af vide at man godt må våbentjekke folk som man holder ind til siden når man er politi og jeg bruger slet ikke money request jeg siger de skal droppe pengene? Jeg løg heller ikke men hvis der er noget så må det være mig som har misforstået noget for jeg har ikke løget  

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved godt at jeg ikke burde skrive noget i denne unban request, men ville bare sige at ham du fangede hed "mikkel knudsen" da du faktisk nævner mig "Simon Knudsen", og han streamede også på det tidspunkt, så jeg har set alt det der skete på streamen og synes heller ikke at det er fair at du bare stopper ham randomt fordi du ikke havde noget at lave på det tidspunkt og våbencheckede ham uden hans tilladelse.

 

-Jeg får sikkert et warn for det her, men følte for at sige det da jeg også har snakket med mikkel om det og da du faktisk også nævner mit navn.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Kaninoz said:

Jeg ved godt at jeg ikke burde skrive noget i denne unban request, men ville bare sige at ham du fangede hed "mikkel knudsen" da du faktisk nævner mig "Simon Knudsen", og han streamede også på det tidspunkt, så jeg har set alt det der skete på streamen og synes heller ikke at det er fair at du bare stopper ham randomt fordi du ikke havde noget at lave på det tidspunkt og våbencheckede ham uden hans tilladelse.

 

-Jeg får sikkert et warn for det her, men følte for at sige det da jeg også har snakket med mikkel om det og da du faktisk også nævner mit navn.

Jeg er glad for at du skriver det her Simon og synes det dejligt du også vil tage del i den her situtation.

Hej Fedtmulle

Jeg havde fået af vide af en del mennesker inde på Rockford igår at du havde lavet mange fejl som politi, men ingen beviser da du gjorde noget valgte jeg at konfronterer dig med det og du siger det ikke passer selvom jeg selv havde set det, jeg vælger at lade dig gå videre indtil du laver endnu en fejl hvis det skulle ske og det er her situationen opstår. Jeg konfronterer dig med at du stopper Mikkel uden grund i det vælger du at lyve og sige du havde en grund osv. det havde du ikke. Jeg konfronterer dig med at du tazed en unden grund det sagde du ikke passede, så får jeg en video af Mikkel af hans livestream som han siger jeg skal se, jeg ser den og ka 100% at du havde løjet for mig, idet spørg jeg dig endnu engang du siger det ikke passer, så tænker jeg at der ikke er nogen grund til at lade dig spille videre når du vælger at lyve over for staff. Vi har alle sammen lighed herinde og vi har rettigheder, men vi staff vi har meldt og friviligt til det her og selvfølgelig er det ikke i orden at du lyver over for os i stedet for at fortælle sandheden og tage din straf, det er grunden til dit ban.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde tazet ham fordi vi skulle tage hans weed og våben fra ham og jeg stoppede ham fordi han ramte ind i vores bil ikke hårdt men han kørte halvt ovre i den forkerte side og ramte ind i os men vil gerne se videoen for jeg synes ikke jeg har løget

 

Og jeg har ikke sagt at jeg ikke tog dit weed eller dine våben

Stoppede dig ikke bare fordi jeg ikke havde andet at lave

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, FaZe Fedtmule said:

Jeg havde tazet ham fordi vi skulle tage hans weed og våben fra ham og jeg stoppede ham fordi han ramte ind i vores bil ikke hårdt men han kørte halvt ovre i den forkerte side og ramte ind i os men vil gerne se videoen for jeg synes ikke jeg har løget

 

Og jeg har ikke sagt at jeg ikke tog dit weed eller dine våben

Stoppede dig ikke bare fordi jeg ikke havde andet at lave

 

Fedtmulle det er ikke denne ene situationen som du bliver ved med at snakke om det er os andre bla. hvor jeg så dig random taze en hvor du bare kom løbende og så tazede en uden grund eller sammenhæng. Hverken dig eller din ven kørte særlig optimalt i kørte over i forkerte vejbane, op på fortovet nogen gange osv. det er jo heller ikke særlig godt når man er politi jo.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, FaZe Fedtmule said:

Og supreme du sagde også jeg havde kaldt dig luder? Men det gjorde jeg aldrig? Jeg sagde til dig at monkey havde kaldt mig en lille luder

Fedtmule det her fik jeg løst med monkey så synes ikke rigtig den skal tages op her da jeg troede du kaldte mig det da jeg ikke kunne se monkey som jeg også forklarede, det er dog ikke en grund til at jeg bannede dig stadig. Jeg så dig løbe ud af spawn og så var der en der gik på fortovet du kommer løbene og bare tazer ham kan ikke huske hans navn desværre. Men tænker du skal overveje nøje hvordan du opfører dig herinde så tænker at den her unban request kommer ikke længere. 

afvist.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

Men supreme? Man må da godt våbentjekke folk som man holder ind til siden og jeg har aldrig sagt jeg ikke tog weed eller våben jeg kan ikke huske jeg har tazet nogen og hvis jeg har så har det være i sjov mod en jeg ved ville tage det i sjov vidste heller ikke dig og monkey havde taget den ingame

Men fint nok hvis du ik gider diskutere..

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, FaZe Fedtmule said:

Men supreme? Man må da godt våbentjekke folk som man holder ind til siden og jeg har aldrig sagt jeg ikke tog weed eller våben.

Det ved jeg godt du må men som jeg forklarede længere oppe og som andre har set i livestream da jeg også så det var der ikke nogen begrundelse for det og i det lyver du for staff, desværre synes du skal bruge den her tid på at tænke over de konsekvenser man får når man laver en noget dumt. Håber du tager det til dig og at du tænker over det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, FaZe Fedtmule said:

Men vil gerne vide hvad jeg løg med? For jeg har aldrig sagt at jeg ikke tog hans weed eller våben?

Og hvis du ved jeg godt må hvorfor giver du mig så også ban for random våbentjek?

 

 

Jeg tager det til mig men jeg føler jo ikke selv jeg har gjort noget forkert 

Hvis det er kan vi tage en snak over TS enten iaften men kommer rigtig sent hjem eller vi kan tage den imorgen hvis du har tid selvfølgelig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.