Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] ban


Stein Bagger

Recommended Posts

 

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:193371050

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev banned for at lave en smurf, som jeg ikke har, og for at komme til at skyde ud i luften med en fejl. Min mic virkede ikke, eller min chat, så jeg kunne ikke forsvare mig selv og fortælle at det ikke var min mening, og jeg har nemlig ikke lavet en smurf account, en af admins trode at jeg er ham der hedder Sebemeister, men han er min ven. 

Jeg håber at jeg kan blive unbanned sådan at jeg kan spille igen.

 

mvh. VictordBohsen

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:193371050

Grund: RDM - Nægter at svare admin - LTAP - Formentlig alt acc af STEAM_0:0:52872315

Navn: victorbohsen

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-12-16 15:30

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, SxBot said:

BANDETALJER - STEAM_0:0:193371050

Grund: RDM - Nægter at svare admin - LTAP - Formentlig alt acc af STEAM_0:0:52872315

Navn: victorbohsen

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 02-12-16 15:30

 

det var ikke min mening at leave dig, min computer crasher dsv. nogle gange da jeg spiller på en macbook.

Grunden til at jeg ikke svarede ham var at det var umuligt for mig, min x eller y virkede ikke, så kunne dsv ikke sige noget

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Houston said:

Hvorfor leavede du midt i casen?

min computer crashede dsv, og gunden til at jeg ikke svarede dig, er fordi min x og y ikke virkede, og det var derfor umuligt for mig at svare

4 minutes ago, Houston said:

Din y-knap virkede da fint. 

Jeg kunne se, at du var ved at skrive noget op til flere gange - dog blev der aldrig sendt noget.

 

Hvorfor gjorde du intet forsøg på at vise mig, at din mikrofon ikke virkede? 

min y virkede ikke, jeg prøvede u, men der kom det kun ud til team chat, jeg er rigtig ked af at jeg ikke kunne svare dig, fordi jeg vil meget gerne kunne spille på serveren sammen med mine venner.

men da jeg er ny i gmod, ved jeg ikke helt hvordan jeg skal vise dig det

 

 

3 minutes ago, victorbohsen said:

min computer crashede dsv, og gunden til at jeg ikke svarede dig, er fordi min x og y ikke virkede, og det var derfor umuligt for mig at svare

 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Houston said:

Prøv lige at forklare situationen vedrørende ham du skød.

Jeg tror ikke at jeg skød ham, men jeg var poilti, og ville skifte til pocket, men den nåede at forsvinde og derfor kom jeg med en (fejl) til at skyde, da jeg havde en pistol i hånden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.