Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Munkie Unban


Munkie

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:89027206

Hvorfor skal du unbannes: Det der skete er at jeg og Mine venner har en gunshop i Banken. Vi bliver så raidet af Pulle og jeg kommer så til at skyde Nemoen Nicolai efter Pulle er gået, men jeg troede pulle stadig var der! Derefter kommer Kenny og spørger Hvorfor. Jeg forklare ham at jeg hved et uheld skød nemoen Fordi vi blev Politi Raidet og det tror jeg han misforstod lidt fordi, Omkring 20 min senere kommer han tilbage og siger at han har en video på at jeg har løjet overfor ham. Jeg ser så den video igennen og rigtigt ja. Pulle var gået 2 Sekunder inden og da jeg kom til at skyde nemoen var alle politier gået! Jeg forklare så Kenny at det var et uheld og at jeg stadig troede der var Politi i shoppen, men det er han ligeglad med og vælger at banne mig i en uge for at lyve! Som jeg ser det, er det bare en misforståelse og jeg føler at det var et uretfærdigt ban. Jeg ville Agree med 300 Sekunders jail som jo self var fortjænt, men en uges ban fordi Kenny misforstår hvad jeg siger! Det syntes jeg ikke er fair. Derefter hopper jeg i supporten på TS og snakker med kenny. Jeg spørger ham så hvornår jeg lyver i den case og det kan han åbenbart ikke lige svare på, men istedet beder han mig om at forklare historien en gang til. han reducere dog mit ban til en dag :D Her er en video af det hele 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du burde jo gjerne bare være glad for det du fik, fordi du lyver i case hvor du siger til mig at " Jeg ikke havede kontrol over min gun, og også at der var politi inde i gunstoren, stiadig væk" Får en video af ohmhub som optageted det hele. Og det var slet ikke det som skete, altså det jeg får at vide af dig. Så derfor vælger jeg at banne dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

På videoen kan man se der går en politibetjent går ud af vores Gunstore jeg vælger så at råbe på TS at der er en politimand der er løber ud så vi skal skyde ham jeg skyder så efter ham men dræber ham ikke Munkie står bag en dør så han kan ikke se noget Han vælger så at hurtig at hoppe ud fra døren og skyde hvor han så rammer Nemoen Nicolai

og han dør. 

 

Hilsen Marley...

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jaja men han lyver på den måde at han sagde til mig på ts 3 en han stod bag nogle blocks, men det sage han ikke første gang jeg teleportede til ham. Han sagde der var politi inde i shoppen / basen., siger han også, men kunne jeg se på video at der ikke var da han dræbte nemo. Så om der stadigvæk de var væk efter 02 sek, han siger stadig væk at der var poli. inde i bygningen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutes ago, KennyBoy:) said:

 

Jaja men han lyver på den måde at han sagde til mig på ts 3 en han stod bag nogle blocks, men det sage han ikke første gan

 

Jeg sagde jeg peakede ud bag et prop og skød bare ud! Jeg sagde ikke jeg skød gennem et prop?

 

25 minutes ago, KennyBoy:) said:

Han sagde der var politi inde i shoppen / basen., siger han også, men kunne jeg se på video at der ikke var da han dræbte nemo.

Jeg så ikke at politiet var gået da jeg peakede ud og skød. Jeg stod bag et prop og havde ingen chance for at se om de var gået

26 minutes ago, KennyBoy:) said:

han sagde til mig på ts 3 en han stod bag nogle blocks, men det sage han ikke første gang

Ehmm du bannede mig før jeg kom op til support??? Hvordan giver dit argument menning på nogen måde??

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, men det jeg bare hørte var at du sage at der var politi og at din gun gik ud af kontrol, men max hørte også du sage, og han er egning med det jeg sagde, fordi det var jo det som du sage, at poli var der, og at du gik lidt for amok med din gun. Så ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, KennyBoy:) said:

han siger stadig væk at der var poli. inde i bygningen

Jeg sagde det var et uheld jeg skød nemoen og på intet tidspunkt sagde jeg at der stadig var pulle. jeg sagde at jeg skød ud da vi blev raidet og ramte nemoen! Jeg har aldrig sagt der stadig var pulle (det troede jeg dog der var) :D

2 minutes ago, KennyBoy:) said:

men max hørte også du sage

Ehm du var den eneste i den case med dig, mig og nemo. Max var der 20 min efter da du viste mig den vid

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MGamerDK said:

Jeg sagde det var et uheld jeg skød nemoen og på intet tidspunkt sagde jeg at der stadig var pulle. jeg sagde at jeg skød ud da vi blev raidet og ramte nemoen! Jeg har aldrig sagt der stadig var pulle (det troede jeg dog der var) :D

Men igen som jeg HØRTE, og det tror jeg OGSÅ at max hørte, var at der var poli. Så ja, men vi må lige se hvad han siger så.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, KennyBoy:) said:

Men igen som jeg HØRTE, og det tror jeg OGSÅ at max hørte, var at der var poli. Så ja, men vi må lige se hvad han siger så.

Det var jo dig der bannede mig? Er det så ikke dig der skal tage den sammen med DyNATO?

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, MGamerDK said:

Det var jo dig der bannede mig? Er det så ikke dig der skal tage den sammen med DyNATO?

Jojo men det betyder ikke at man indrage max i det her, fordi da jeg telephotte til dig 1 gang, skrev han det også til mig, så han er også relevant, kan man sige, som såten. Jo jeg banned dig, men det har ikke betydning at han ikke må blive inddraget, så ja.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, KennyBoy:) said:

Jojo men det betyder ikke at man indrage max i det her, fordi da jeg telephotte til dig 1 gang, skrev han det også til mig, så han er også relevant, kan man sige, som såten. Jo jeg banned dig, men det har ikke betydning at han ikke må blive inddraget, så ja.

Max kom først hen til mig da vi snakkede foran nexus og du viste mig videoen! Så jeg ser ikke hvorfor han skal trækkes med?

(Lille emneskift)  Derudover står nemoen vedsiden af dig og råber giv ham 7 dages ben, men der er vel åbenbart ikke flabet eller??

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, .:LPB:.ThunderCuntDK said:

Men jeg forstår bare ikke hvornår han har løjet over for dig, men jeg kan godt se at han har RDM'et en så det er vel 600 Sek jail eller 300 jeg kan ikke se at han skulle have ban ?

 

Hilsen Marley...

Synes ikke rigtig du skal blande dig i deres diskussion, det her er mellem Munkie og Kenny der er ingen grund til at andre skal blande sig, det er noget de skal have løst i denne unban request og ikke noget med dig at gøre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, .:LPB:.ThunderCuntDK said:

Men jeg forstår bare ikke hvornår han har løjet over for dig, men jeg kan godt se at han har RDM'et en så det er vel 600 Sek jail eller 300 jeg kan ikke se at han skulle have ban ?

 

Hilsen Marley...

Da han sagde der var poli inde i bygninge, og også at han ikke kontrol over hans gun, fordi det han han da iværtifald på video, som jeg kan se. Så ja

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, KennyBoy:) said:

Da han sagde der var poli inde i bygninge, og også at han ikke kontrol over hans gun

Okay Nu skriver jeg det så for sidste gang JEG SAGDE IKKE AT DER VAR PULLE I SHOPPEN! Jeg troede dog der var, men jeg sagde dog at vi blev raidet og så skød jeg bare ud!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.