Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning for Mod - Bechley


Bechley

Recommended Posts

Ingame navn: Bechley

SteamID: STEAM_0:0:59188649

IRL Navn: Anton, Bech der mit IGN kommer fra.

Alder: 14.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg har mange tidligere erfaringer med servere, og er MEGET strikt angående reglerne, dog kan jeg også se hvis noget ikke er helt fair, så jeg vil sige mit speciale er helt klart at holde reglerne.

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Jeg har kort erfaring med ULX kommandoer, men kan dog det basiske.

 

Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja, med 2 smukke tolv taller i Dansk, kan jeg både snakke, og skrive flydende Dansk.

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Både at jeg kender ALLE standard RP regler, som RDM, NLR, FearRP, FailRP osv. mener gør mig mere kvalificeret end andre, jeg har tid til at besøge serveren ofte og være aktiv som Admin inde på serveren.

 

Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, jeg har ejet min egen server, samt været Moderator 2-3 gange, ligeså med Admin.

 

Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:

Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har været Administrator og Moderator på flere forskellige servere, de fleste har dog været 2-3 måneder per, de fleste servere jeg har været administrerende på har kørt døde og ikke været særligt aktive på deres servere.

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vælger at Jaile Hans Peter så hurtigst muligt og udspørger ham hvorfor han brød 2 regler, hvis jeg ikke får noget svar vælger jeg at give ham en passende straf (Perm Ban eller en laaang straf, da personen højst sandsynligt ikke har intentioner om at spille på serveren mere)

 

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg spørger ham om han er klar over han bryder reglen, Fading Door abuse, og derefter forklare jeg ham hvad det vil sige, hvordan man undgår det, og så vil jeg give ham en Warning, hvis personen fortsætter med det vil jeg give ham en passende straf alt efter omstændighederne.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg beder dem holde tonen ren og lade hinanden være, og selvfølgelig høre hvorfor de er kommet op og skændes så vi kan stoppe det til en anden gang, måske finde en passende løsning,

hvis de fortsætter vil jeg vælge at give dem begge en warning da det ødelægger stemningen for alle adminsne og ikke mindst alle spillerne.

 

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Forklare ham hvor ulovligt det er at DDOS'e andre, og derefter vil jeg give ham en passende straf hvis vi ikke finder en løsning på problemet.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Forklare ham at de kunne støde folk på serveren og bede ham holde det væk fra serveren, hvis han nægter ændre jeg hans job, og ser jeg det ske igen vil det føre til kick, derefter tempban.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil fortælle ham at man kun må raide 1 gang hver 10 minut, og hvis det er den første gang lader jeg ham slippe med en advarsel, og derefter vil jeg holde øje med ham og give en passende straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Kaninoz said:

Hej Bechley.

 

Du får desværre et -1 af mig, for har slet ikke set dig på serveren, og jeg er ret tit på, så hvis du kan ændre det, så vil jeg gerne give dig et +1 :)

Ellers meget fin ansøgning! :D

 

Håber du har haft en god jul.

-Kaninoz

Har været på fra klokken 00:00-04:00 igår, og hele morgenen idag? xD

1 hour ago, Kaninoz said:

Hej Bechley.

 

Du får desværre et -1 af mig, for har slet ikke set dig på serveren, og jeg er ret tit på, så hvis du kan ændre det, så vil jeg gerne give dig et +1 :)

Ellers meget fin ansøgning! :D

 

Håber du har haft en god jul.

-Kaninoz

Er faktisk først lige logget her for 10-20 min siden, så holder jeg lige en pause.

Link til kommentar
Del på andre sites

Så det betyder at du er ny, altså, du skal være mere på end bare 2-3 dage, du skal være meget aktiv hvis du nu skal være admin/moderator, og tror ikke at du kan ansøge til moderator/admin hvis du er ny, du skal være 2-3 uger mindst før du kan blive, har jeg fået af vide, men ja. :)

 

-Kaninoz

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Kaninoz said:

Så det betyder at du er ny, altså, du skal være mere på end bare 2-3 dage, du skal være meget aktiv hvis du nu skal være admin/moderator, og tror ikke at du kan ansøge til moderator/admin hvis du er ny, du skal være 2-3 uger mindst før du kan blive, har jeg fået af vide, men ja. :)

 

-Kaninoz

lol

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.