Hop til indhold
Stavox

[Solved] Biver


foersom123

Recommended Posts

Biver valgte at jaile mig fordi jeg gik hen til en og sagde hej. Så blev jeg sur og sagde ''wtf har du gang i'' han havde jailet mig i 5 minutter'' (uden god grund syntes jeg). så kom jeg tilbage sagde ''OK det her gider jeg ikke'' så unjailed han mig og gav mig istedet 10 minutter... 

 

lad os lige huske jeg havde bare startet med at sige hej til en og jeg havde kun været der i 5 sekunder efter Biver ankom. så sagde jeg min sidste sætning '' det er nok det dummeste admin abuse jeg har set'' så loggede jeg ud

 

min pointe er at jeg syntes at biver overdrev MEGET med at han skulle jaile mig hvis han havde været en lille smule sødere og havde sagt at det skal jeg stoppe havde jeg gået ind i min bil og været kørt.

 

ps. biver blev ikke for at høre noget af det jeg ville sige men han valgte at ¨skride¨ lige efter han jailede mig (begge gange!)

 

vær sød at tale med biver om denne episode :P God jul  

-mvh Foersom123

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.