Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Middi.


Kaninoz

Recommended Posts

Dit ingame navn:

Simon Knudsen

Staff ingame navn:

Middi

Dit SteamID:

STEAM_0:1:100723445

Staff SteamID:

STEAM_0:1:59753919

Forklar situationen:

Det starter selvfølgelig med at jeg går en lille tur ved spawn, hvor jeg derefter ser Middi køre forbi, og der ser jeg så at han kommer til at køre en person ned, også vælger jeg selvfølgelig at få ham ud af bilen, og give ham en bøde for det på 2000, men han nægter at betale den hvor jeg giver ham 2 chancer for at betale, så derefter valgte jeg at arrest ham hvor han åbenbart bruger sine admin kræfter til at komme tilbage og diskutere om det, og tager mig op på et tag midt i mit RP.

Han bliver så ved med at fortælle den samme og samme historie, og synes at det var spild af min tid når han godt ved at jeg har ret, men han valgte så at trække den længere ud.

Jeg synes bestemt ikke at han kan styre sine admin kræfter, for jeg synes at der intet er galt i at jeg giver en bøde/arrester ham for at køre en person ned, men det vælger han at snakke med mig om og faktisk ved at give mig et jail men det gjorde han ikke da han tydeligvis var bange for at jeg klagede.

Bevis:

Har intet video, men dog var BoostedAnimal der på et tidspunkt fordi Middi kaldte på ham, så han hørte lidt af det regner jeg med.

Tidspunkt:

20.23 ca.

Link til kommentar
Del på andre sites

Skal lige siges at middi kom ned til mig og spurgte hvad han skulle gøre så jo jeg er en del af det.

 

Jeg synes det er dårlig stil at du ikke skriver hans historie ingen af jer har et video bevis på det men jeg har hørt middi's det var at personen han kørte over hoppede lige ud foran ham imens han kørte og så kørte middi personen ned.

Det var middis historie af hvad jeg fik den til.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Simon.

Jeg er selvfølgelig ked af at du har haft en dårlig oplevelse med mig som admin.

Jeg har oplevet historien på en lidt anden måde, som er følgende:

 

Jeg kommer kørende i min Ford Raptor, hvor en fyr hopper ud foran mig fra spawn og dør. 

Jeg oplever derefter at du beordre mig direkte ud af bilen, og smækker en bøde i hovedet på mig for at køre ham over. 

Jeg annullere bøden da jeg vil forklare mig i situationen, men får at vide hvis jeg annullere den næste bøde ryger jeg i jail.

Jeg annullere bøden, og prøver at forklare mig. Du lever op til dit løfte, og arrester mig derefter.

Jeg tager fat i dig i spawn, men du nægter at lytte. På grund af larmen i spawn trækker jeg dig op på et tag.

Da jeg prøver at forklare mig omkring at "smide bøder" efter folk uden at høre deres historie, får jeg at vide hvor meget du synes jeg misbruger mit admin. 

Da jeg er ny på staff-teamet hører jeg nogle forskellige admins om deres meninger til enmet.

Som du nævner kommer boosted, men hvad du ikke nævner er at han sagde det samme som mig. 

Efter han er gået forklarer jeg dig reglerne for at sikre mig du har forstået det. Du vælger så at sige "Du ryger på forum", og det lever du også op til. 

 

- Jeg mener at du har misset store sider af historien, og fået det til at lyde som var jeg selveste satan.

 Du skriver "da han tydeligvis var bange for at jeg klagede" Det lyder flabet i mine ører, og er også ukorrekt. 

Jeg sagde til dig op til flere gange, at jeg ikke ville jaile dig men blot forklare reglerne. 

 

//Middi

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mic-Spammeren.DK said:

Skal lige siges at middi kom ned til mig og spurgte hvad han skulle gøre så jo jeg er en del af det.

 

Jeg synes det er dårlig stil at du ikke skriver hans historie ingen af jer har et video bevis på det men jeg har hørt middi's det var at personen han kørte over hoppede lige ud foran ham imens han kørte og så kørte middi personen ned.

Det var middis historie af hvad jeg fik den til.

Mic, jeg ved ikke om du holder med Middi fordi han er staff, men du skal også prøve at se det fra min side af.

Og jeg skal slet ikke fortælle noget om Middi's historie, jeg fortæller det der kommer fra min side af, men han kan da bare kommentarere dette opslag og fortælle om sin side af historien. 

Om han har kørt personen ned med vilje eller ej, så skulle han stadig have en straf - Hvis jeg kører en person ned irl, skal jeg så bare slippe fordi det ikke var med vilje, det skal jeg netop ikke. 

 

Mhm, hvor skal jeg starte..

 

32 minutes ago, Middi-Pulsen said:

Jeg kommer kørende i min Ford Raptor, hvor en fyr hopper ud foran mig fra spawn og dør. 

Stadig dit ansvar, og det var heller ikke fordi at du kørte særlig hurtigt så jeg ville mene at du sagtens kunne styre din fart på det tidspunkt.

Det er vel ikke svært at tro eller forstå at jeg arrester dig for at du køre en person ned, hvad ville du ellers have at jeg skulle, jeg gøre sjovt nok bare mit job.

32 minutes ago, Middi-Pulsen said:

Jeg tager fat i dig i spawn, men du nægter at lytte. På grund af larmen i spawn trækker jeg dig op på et tag.

Jeg oplevede ingen larm, så der ville jeg mene at du tog fejl.

32 minutes ago, Middi-Pulsen said:

Da jeg prøver at forklare mig omkring at "smide bøder" efter folk uden at høre deres historie, får jeg at vide hvor meget du synes jeg misbruger mit admin.

Det er da klart når du køre en person ned, og desuden gav jeg dig 2 chancer og jeg gjorde dig opmærksom på at du ville blive arrested hvis du ikke betalte.

Og selvfølgelig bliver jeg sur når du bruger dine admin kræfter på den måde til din egen fordel, du mener direkte at det ikke er i orden at jeg arrester dig fordi du køre en person ned, om det så er med vilje eller ej så har du gjort den handling, så skal du også tage de konsekvenser der er.

32 minutes ago, Middi-Pulsen said:

Du vælger så at sige "Du ryger på forum", og det lever du også op til. 

Det vælger jeg at sige fordi at jeg ikke synes at det var fair at du skulle fortælle mig reglerne, når jeg faktisk godt ved hvordan reglerne fungere og jeg sagde venligt til dig at jeg ikke ville længere ud med det, når jeg allerede vidste de forskellige ting, men du blev ved. 

Det var selvfølgelig heller ikke i orden at jeg sagde direkte op i ansigtet på dig "Du ryger på forum.", men igen du tager mig op på et tag og vil snakke med mig midt i mit RP om reglerne når jeg godt ved hvordan reglerne er. - Jeg gøre sådan set bare mit job som betjent så ser ikke nogen grund til at du tager mig op på et tag.

 

Fortsæt godaften.

//Simon

Link til kommentar
Del på andre sites

51 minutes ago, Jan T said:

Han må godt give dig bøder for at køre nogen ned?

Yea, men netop det mener han at jeg ikke må, derfor bliver jeg selvfølgelig sur over at han bruger sine admin kræfter til at komme tilbage og tage mig op på et tag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har haft en lille snak med Middi, og hvad jeg kan forstå på ham, syntes han ikke bøden er uretfærdig, men endelig det med at han ingen chance fik for at udtale sig, og evt. diskutere det med dig. Derfor vælger han er gå tilbage og snakke med dig. Hvis han føler for at tage dig på et tag har han lov til det. Det er ikke "misbrug" af admin som det lyder på dig.

 

Hele princippet i at smide bøder i hoved på folk UDEN de har sagt et ord, er også meget mod mit hoved. Hvis personen ikke gør noget, men står stille og vil snakke som her, syntes jeg ikke bare man skal smide bøder i hoved, og derefter arrest hvis de ikke svare. Jeg kan godt føle hvorfor at Middi går tilbage og diskutere med dig om det, men han tager efterfølgende stadig straffen, da han selv var usikker.

 

Og Kaninoz. Hvor er det du føler at han misbruger det med at være staff, for som jeg forstår det, har han intet gjort galt. Forklar mig evt lige det :D

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutes ago, DetBareMads said:

Jeg har haft en lille snak med Middi, og hvad jeg kan forstå på ham, syntes han ikke bøden er uretfærdig, men endelig det med at han ingen chance fik for at udtale sig, og evt. diskutere det med dig. Derfor vælger han er gå tilbage og snakke med dig. Hvis han føler for at tage dig på et tag har han lov til det. Det er ikke "misbrug" af admin som det lyder på dig.

 

Hele princippet i at smide bøder i hoved på folk UDEN de har sagt et ord, er også meget mod mit hoved. Hvis personen ikke gør noget, men står stille og vil snakke som her, syntes jeg ikke bare man skal smide bøder i hoved, og derefter arrest hvis de ikke svare. Jeg kan godt føle hvorfor at Middi går tilbage og diskutere med dig om det, men han tager efterfølgende stadig straffen, da han selv var usikker.

 

Og Kaninoz. Hvor er det du føler at han misbruger det med at være staff, for som jeg forstår det, har han intet gjort galt. Forklar mig evt lige det :D

Nu prøver jeg lige at forklare dette igen.

Jeg kan ikke bare snakke og diskutere med ham når han lige har kørt en person ned, derfor tog jeg det hurtigt og gav ham 2 chancer for at betale.

Jeg tog heller ingen chancer da hans venner var ved siden af ham så hvis jeg tog en snak med ham, kunne de sagtens tage mig bagfra eller ham selv. (Ved ikke om det var hans venner.)

Selvfølgelig har han da også lov til at tage mig op på et tag, men i følge mig synes jeg at det er virkelig træls midt i mit rp når han godt ved hvad han har gjort, det svarer til sig selv at man bliver arrested for at køre en person ned? 

Jeg føler ihvertfald at det er misbrug at han teleporter tilbage og snakker med mig op på et tag når han faktisk godt ved at det han gjorde ikke var i orden, så føler ikke at jeg ville længere ud med den. 

Skal lige siges at han ikke tog hele sin arrest tid, han kom tilbage efter der var 40-50 sekunder ca. (Nok fordi han var usikker, men stadig ikke okay.)

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Jeg vil sige det @Middi-Pulsen gjorde ikke er okay.

 

Det er fint at han vil tale med dig, men når du stopper ham og han nægter at betale sin bøde fordi "Han skulle fortælle hans side af historien" Hvorefter du vælger at fortælle ham at han skal betale sin bøde ellers får han arrest, så er det ikke okay at han klikker nej igen, og bliver arrested for så at flyve hen til dig og snakke med dig om det. Hvis han udmærket ved hvorfor han er blevet arrested er der ingen grund til at forlade sit jail, selvom man er staff.

 

Hvis politiet ser dig dræbe en person bliver der presset anklager mod dig, du er heldig han bedte dig om at betale en bøde hvorefter du vælger at nægter at betale den 2 gange. Hvis du havde betalt første gang og talt med ham derefter kunne det være du havde fået pengene tilbage, men du vælger at ikke betale og blive arrested for at derefter flyve op og tage fat i ham.

 

Der er ikke nogen domstole inde på Stavox, hvis du bryder loven og en politimand ser det er det okay at give dig en bøde. Hvis du nægter at betale får du selvfølgelig jail, det er én ting at vide hvorfor du blev arrested, hvis du ved det skal du selvfølgelig ikke tage fat i ham.

 

Poltiiet behøver ikke at høre din historie, hvis de ser dig køre en mand ned må de godt give dig en bøde/arrest. Simon valgte at give dig den nemme udvej nemlig en bøde hvor du valgte at lade være med at betale den.

 

Du siger selv at du ikke syntes bøden er uretfærdig, hvilket ikke forklare hvorfor du valgte at lade være med at betale den. Hvis du ikke syntes den er uretfærdig burde du bare have betalt den og snakkede med politimanden om hvad der skete. Det nytter ikke at stå og sige nej til en bøde du får flere gange, når du udmærket ved at du skal betale den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu har jeg læst klagen, og efterfølgene snakket med Middi omkring dette.

Efter hvad jeg har læst klager du over at han spilder din tid, eftersom du ikke syntes at han blev RDA'et. I sådan en her situation har han lov til at gå tilbage og diskutere dette hvis han føler at der er brug for det, og efter hvad jeg fik at vide, ville du overhoved ikke det, og prøvede faktisk at gå flere gange mens i stod deroppe. Det er ikke "admin abuse" eller noget andet abuse, da han lige så meget har ret til at starte en case, som en normal person har.

 

Kan godt føle Middi's er lidt frustreret, eftersom du smed bøder i hoved på ham UDEN han fik lov til at forklare at han endelig ikke har kørt en person med med vilje, men at han lavede selvmord. Du valgte dog bare at ignorere det, og sendte ham bare endnu en. Og som udgangspunkt skal E2 bøder heller ikke spammes i hoved på folk som her, og det var endelig det han ville frem til da han kom tilbage til dig. Du valgte dog ikke at lytte. Har også efterfølgene fået at vide at han på intet tidspunkt vil give dig en straf, men endelig bare forklare at du ikke skal spamme bøder i hoved på folk, som han har fuldstændig ret i.

 

Men hvis vi nu tager udgangspunkt i det du endelig klager over, har Middi intet gjort forkert, da han på alle tidepunkter har lov til at starte en case, ligesom en normal spiller har.

 

Jeg vælger derfor at lukke denne klage som den er nu. Hvis der er noget gerne vil have sagt det sidste til denne case, så skriv til mig i en PM. Dette han begge parter gøre.

 

// Mads Madsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.