Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban spørgsmål


Sn@xY

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:81419970

Hvorfor skal du unbannes: fordi jeg ikke løg men det forstod adminen ikke

og jeg syntes det er ret irreternde at jeg får band perm når mine venner for ban i 5 timer for rdm så jeg syntes jeg skal ban i 5 timer i stedet for en uge

jeg har ikke lyst til at være ban ellers havde jeg nok ikke brugt penge på serveren det ved jeg at jeg skulle have tænkt over inden jeg rdmed men plz giv mig en chance

 

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Sn@xy kan du huske hvad jeg fortalte dig ingame? Hvis du bliver ved med at lyve skal du ikke komme ind og lave en unban request for så bliver den bare afslået.
Udover det så er det meget tydeligt for mig at du løg for os igen og igen. Da jeg var til stede da det skete men også har det på video. Men sure lad os tage den en gang til. Kan du komme med den rigtige grund til du skyder ham så skal jeg nok give dig en chance for at komme ind igen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Sn@xY said:

fordi jeg lover at ladeværd med at gøre det igen og sværger på alt at jeg ikke gør det igen plz giv mig en chance

Det er muligt du lover ikke at gøre det igen.. Men jeg advarede dig ingame hvor du fortsat lyver. Det hjælper dig ikke at tigge om unban. Jeg skal have grunden til at du gjorde det, og jeg skal have den rigtige grund og ikke en løgn mere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.