Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning Kris-sej


Kris-sej

Recommended Posts

Hey... Mit ingame navn er Kris-sej og mit steamid http://steamcommunity.com/profiles/76561198086452264/ Jeg er 12 år på vej til de 13 jeg har ingen tidligere  erfaring med administrative jobs i et spilcommunity men vil rigtig gerne lære det:). Jeg syndes jeg skal være et medlem af staff teamet fordi jeg syndes gmod er sjovt og bestemt stavox jeg vil gerne hjælpe som admin inde på den server jeg spiller på. igennem den tid jeg har spillet inde på stavox har jeg fået mange nye venner og vil hjælpe den så meget som muligt. Har ikke kendskab til ULX :(. Jeg syndes selv jeg er god til af stave vil da gøre mit bedste. Kan komme på server ca 15.30 og weekenderne kan jeg være på ca. hele dagen

Info om mig. Spiller meget computer men går til fodbold i fritiden. Har ingen problemer i skolen har har masser venner og syndes selv jeg lær en masse. Håber jeg bliver staff men vis ikke er det okay kan jo også prøve næste år

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.