Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mickey MKH Ejer - Staff-ansøgning


Mikkel

Recommended Posts

Ingame navn:  Mickey MKH Ejer(y)

SteamID:  STEAM_0:1:69313198

IRL fornavn: Mikkel

Alder: 13 Bliver 14 den 10/4 ved godt jeg ikke er så gammel som i måske godt kunde brugeB|

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja en lille smule jeg har ejet min ejen Gmod server og kan godt en lige smule med ULX. PS den er lukket.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

  Jeg er god til at lytte og ville grene hjælpe folk der ikke kan regler eller så dan noget.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja på min ejen server havde jeg det også og det er et pisse godt admin plugin her er nogle af de commands som vikede for mig  !jail <players> <seconds> er  til at jaile. Eller  !freeze <players> <seconds> det freezer folk. !ban <players> <seconds> <grund> !tp <players> er til at tp. Men tror det er sådan. Men det kan godt være at jeg lige skal have lidt hjælp så det kommer ind og side.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg bruger altid min mic og skriver kun vis det er et raid eller sådan noget.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Kan hver inde på disse tider. 

Mandag: 17:10 til 21:30

Tirsdag:  17:10 til 21:30

Onsdag: 17:10 til 21:30

Torsdag: 17:10 til 21:30

Fradag:  17:10 til 12:30

Lørdag: 12:00 til 12:30

Søndag: 12:00 til 21:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Jeg er ordblind men har en lix på 30 så kan godt læse og der er ikke noget der og skriver helt fint.

 

 

Håber i kunde lidt min ansøgning ved godt den ikke er så lang men det er også lidt svært at lave????

 

//Mickey(y)

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.