Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Thewilddane


Thewilddane

Recommended Posts

Ingame navn: Thewilddane  
SteamID:  STEAM_0:0:114338681 
IRL fornavn: Ejgil
Alder: 13  

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej jeg har ikke tidligere erfaring med admin ting men jeg er god til at være venlig ved andere  

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi at jeg er meget  i godt hummer og jeg troder at jeg vil tage en admin case stille og rolle og flock er til færsse  

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej ved ikek lige helt dsv hvad  det er 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja det synds jeg slev fordi jeg vil prøv hjælpe folck i genemen ting 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: jeg kan være på fra kl 5:00 til 6-7 hver Dag

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg bhanlder mensker som  selv gerne vil behalnd  :-D

Med venlig hilsen Ejgil/thewilddane

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.