Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage (Biver)


Teta

Recommended Posts

Dit ingame navn:Teta
Staff ingame navn:Biver
Dit SteamID:STEAM_0:1:26921587
Staff SteamID:STEAM_0:0:75977823
Forklar situationen: Siturationen er den, at en betjent beder mig om at parkere ordentlig i min bus, 
hvilket jeg prøver at forklare ham jeg gør, i det der efter min opfattelse ingen restriktioner er mod at parkere der hvor jeg gør. 
Han vælger så at konfirskere min bus, og jeg vælgere at gå af jobbet som buschauffør, 
da jeg finder jobbet uarbejdsomt i det jeg har mistet det vigtigste værktøj til mig job. 
Senere vælger jeg så at gå i jobbet som buschauffør, hvor samme pågældene politimand ser mig og kalder Biver til sig, 
og fortæller jeg har gjort mig til buschauffør igen. 
Biver vælger så at spørge mig om det er sandt, hvor jeg svare ja, da det jo er det der er tilfældet, 
og tager mig så op på et tag uden videre og jailer mig, UDEN at høre min del af sagen. 
Jeg forsøger op til flere gange at kontakte ham igen, i det jeg helt klar mener jeg har handlet efter reglerne,
men han vælger ikke at reagere, hvorpå jeg nu laver denne klage på ham.
JEG ER KLAR OVER at jeg skal følge polities hendvisninger til hver en tid, men følte det absurd i denne sag, da jeg var 100% sikker på jeg havde parkeret lovligt. (Jeg har haft kørekort i over 3 år, så ved hvad jeg snakker om)

Mit formål med denne klage, er at gøre Biver opmærksom på at der faktisk også findes to sider af en sag, og du også bør lytte til den anden part, næste gang du bare vælger at jaile folk, uden at reagere når de forsøger at forklare dig den.
Ønsker ingen konsekvenser udover i denne sag.
Med venlig hilsen
Teta

Bevis: Ikke aktuelt i denne sag.
Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg lyttede da også til dig men du sagde jo ikke mere til sagen, du kaldte heller ikke på mig igen,

Du sagde jo også selv at du havde været buschauffør også skifte du job til borger også buschauffør igen, du sagde det ikke men du gav mig ret i det. Men du sagde jo også bare ´´ ja det er rigtigt´´ og da jeg gav dig jail sagde du heller ingen ting, jeg kunne jo nok også godt have hørt dig noget mere,

 

 

Og hvor jeg så gav dig din straf for at job abuse og ikke høre på politiet som du skal når du er buschauffør.

 

Så jeg forstår ikke helt hvorfor du klager.  

 

Hvis du har lyst tænker jeg vi kan tage den på Teamspeak

 

//Biver    

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved at I admins er temmelig presset i øjeblikket, og derfor forstår jeg også godt der er fart over feltet, og tingene skal gå hurtigt. Men at du siger jeg ikke har forsøgt at kontakte dig igen er decideret løgn, og det bliver jeg utrolig hissig over du at siger. Jeg lagde ikke direkte besked til dig via pm, men skrev da både via @ Og via OOC uden respond. Desværre går min console på nuværende tidspunkt ikke så langt tilbage, fra da vi have vores ganske korte kontroværs. 

Og at du samtidig siger jeg ikke sagde noget efter du jailede mig er også forkert! Du skriver godt nok, du kunnet have hørt bedre på mig???? Jeg ved ikke hvor du har haft dit fokus, men det har i hvert fald ikke været på mig. Samtidig var du også væk fra mig igen 3-4 sekunder efter du havde jailet mig. Så det var virkelig begrænset for hvor meget jeg kunne nå rent tidsmæssigt at få bragt ind i sagen for dig.

Og du er i tvil om hvorfor jeg klager? Læs da tråden igennem igen, og hvis du stadig står på bar bund, så kan jeg da nævne hovedpunkterne for dig her:


Uopmærksom
Ulydig
Generel håndtering af sagen
Vurdering af begge parter i sagen

 

Jeg håber at du vil læse dette ordentlig igennem endnu engang.
Samtidig håber jeg at du vil leve mere op til at levere en ordentlig håndtering af de spilleres problemer på servere der kan forekomme.


Med venlig hilsen 
Teta
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har du nogen beviser på at biver har gjordt de her handlinger? Vi Staff kan blive rigtig presset i mange situationer og især her i weekenden og især søndag da mange staff bruger det meste af deres weekend på serveren og skal lave lektier, dem der således af på vi bliver ramt af et enormt tidspres. F.eks jeg spillede på Rockford mellem 4-6 jeg var alene staff på der, hvert 5 min kom der 5 nye casses og jeg var kun færdig med 2 af dem hvis jeg var heldig, os staff vi har et kæmpe pres på os når der ikke er mange på og det gør at vi ikke lige kan høre på alle sider og få en kæmpe forklaring på alles sider, når du indrømme du job abuse får du en straf og Biver skal videre. Kan ikke rigtig se hvad denne klage skal bringe udover splid.

 

//Supreme

Link til kommentar
Del på andre sites

@Supreme Tak for din deltagelse på tråden, dejligt at se andre admins også sætter fokus her.

Som jeg skriver længere oppe, har jeg på ingen måde nogen beviser, og ønsker hellere ikke at skade Biver som admin, blot gøre opmærksom på, at siturationen er blevet håndteret forkert, og at der er for meget fart over fæltet! Der kommer der forhåbentlig snart en løsning på i og med at der starter en ny flok admins inden for kort tid, hvilket jeg tror vi er mange der ser frem til. 
 

Jeg synes bestemt ikke denne klage er spild, jeg sætte fokus på et decideret problem, som jeg er yderst ærgerlig over du ikke kan sætte dig ind i.

 

Med venlig hilsen
Teta

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde ikke set du skrev i OOC men fordi jeg ikke så det kunne du vel godt have givet men en bedsked igen,

 

som du også selv siger så er staff presset så jeg ligger ikke lige så meget til OOC. Og ja jeg stod oppe ved dig cirka 10 sek, men du sagde heller ingen ting til mig og hvis du gerne ville snakke med mig igen så forstår jeg ikke hvorfor du ikke kaldte på mig en gang mere eller skrev i @ eller PM mig.

 

Men fordi jeg ikke ser din ene bedsked i OOC så ligger du en klage op, synes godt du kunne have prøvet og få fat i mig,en gang til i stedet for kun at prøve en gang hvor jeg så ikke svare dig. 

 

Men jeg vil da også gerne høre på dig men du sagde jo ingen ting i de 10 sek hvor jeg stod oppe ved dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Biver said:

hvorfor du ikke kaldte på mig en gang mere eller skrev i @ eller PM mig.

Igen lader det simpelthen ikke til du læser hvad jeg skriver...

13 hours ago, Teta said:

Jeg lagde ikke direkte besked til dig via pm, men skrev da både via @ Og via OOC uden respond.


Og angående du siger du stod 10 sekunder oppe på taget med mig, må det være din opfattelse af tiden. Jeg vurdere MAX du stod der 3-4 sekunder efter du have jailed mig, hvor jeg faktisk også forsøgte at komme i dialog med dig, men hvor du bare forsvandt, uden at reagere på mit opråb. Jeg forventede i det mindste at blive hørt på da du tog mig op på taget, altså ud af "rp situration", men valgte blot at jaile mig for at tage videre med det samme, uden at give mig en chance for at forklare mig, som jeg både forsøgte per local chat, per @ og per ooc!? Er det spam der skal til for at fange din opmærksomhed, eller hvad er det så du er ude efter? Jeres chat log må da gå så langt tilbage så du kan se det???

 

Med venlig hilsen
Teta

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at se du kan erkende at du har lavet fejl. En undskyldning havde måske også været på sin plads, men jeg accepterer dit udlæg, og kan gå med til at lukke sagen herfra. Om der skal arbejdes videre i, om du som admin har arbejdet modsat Stavox retningslinjer, må en mainadmin herfra konkluddere. 

 

Takker for dialogen, og håber på at du har taget noget af det til dig. Håber på godt fælles fremtidig spil på serveren.

Med venlig hilsen
Teta
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.