Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff Ansøgning - Middi


Middi

Recommended Posts

Ingame navn: Middi


SteamID: STEAM_0:1:59753919


IRL fornavn: Micki


Alder: 15 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har ikke den store erfaring indenfor administrative jobs. Jeg har for lang tid siden, været administrator inden på en lille Minecraft server, men det er også alt. Jeg vil selv mene, at selvom jeg ikke er erfaren, så er jeg stadig kvalificeret til jobbet. Jeg har også et godt venskab med de fleste administratorer/spillere fra Stavox. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil mene, at jeg er kvalificeret til staff-jobbet grundet min modenhed, og mit gode venskab til de fleste Stavox administratorer. Jeg er meget lærenem, så det vil ikke være noget problem at lære mig op indenfor jobbet. Jeg er god til at klare presset situationer. Jeg kan være en rigtig sød administrator, men også hård administrator når der er brug for det. - Jeg har ikke været meget online på serveren, fordi jeg mistede interessen for "roleplay". Jeg har "genvundet" den interesse, og håber på at tage udfordringen op som administrator. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har ingen erfaring eller kendskab til ULX, men jeg er lærenem, så det vil ikke være noget problem.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg synes selv, at jeg er rimelig god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt. Jeg bruger altid min mikrofon, når jeg er ingame. Det eneste tidspunkt jeg ville skrive i stedet for at bruge min mikrofon, ville være, hvis personen ikke var til at "få fat i" eller jeg ikke havde mulighed for at tp'e til personen.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har for det meste mulighed for at være på alle hverdage og weekender. Min tid på computeren er en smule uvis lige for tiden, da jeg både er i gang med at tage knallertkørekort, og er på prøve-tid i Meny. 

 

-Jeg ville gerne skrive et skema, men som sagt så er min "computer tid" uvis.

Det betyder ikke at jeg ikke får tid til at være på pc'en, men bare at jeg ikke kender de nøjagtige tidspunkter

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Der er ikke andet information, andet end at jeg er flink, moden og klar på at tage staff-jobbet seriøst.

 

- Middi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.