Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Application - Gilpex


Gilpex

Recommended Posts

Ingame navn:

Gilpex


SteamID: 

STEAM_0:1:62565931


IRL fornavn: 

Patrick


Alder: 

Jeg er 17 år gammel, og fylder 18 til September.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har tidligere været i staff på blandt andet Artexservers, Xenon, Alkoholdet og Stalling. Jeg har også haft nogle administrative ansvarsområder i Arma.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har som sagt meget erfaring både inde for commands, og hvordan man snakker til folk! Jeg er på egen boldgade, når jeg udvikler mine tanker, og vælger mellem forskellige løsninger. Min store interesse og spidskompetence er at hjælpe og gøre andre folk glade, og jeg sætter en ære i at lave moderne, stilfulde og lækre løsninger. Jeg synes selv, at jeg formår at tænke nyt, og rent teknisk føre mine tanker ud i livet. Personligt søger jeg selvfølgelig efter den optimale løsning, og går selvfølgelig også utrolig meget op i, at alle mennesker skal behandles ens og med respekt. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har meget erfaring med ULX, da jeg som sagt ovenover har været en del af et staffhold på en del andre communities!

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Uden at lyde for selvsikker så synes jeg selv, at jeg formulere mig godt både mundtligt og skriftligt, og bruger min mikrofon, når der er brug for det... Når jeg sidder ingame, foretrækker jeg helt klart at benytte min mikrofon fremfor chatten.  

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Til dagligt går jeg på Københavns tekniske skole, hvor jeg er igang med at uddanne mig som vagt. Derfor har jeg selvfølgelig en skole som skal passes. Jeg har mulighed for at være aktiv cirka 2-4 timer om dagen, og endda mere i weekenden. 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg har ikke rigtigt mere at tilføje her, andet end jeg selvfølgelig håber, at i bruger 2 minutter på lige at snakke om det, også vil jeg glæde mig til et muligt samarbejde! 

 

Mvh

Gilpex

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.