Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin Ansøgning - Kurdi Hurdi


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Ingame navn:  

Kurdi Hurdi


SteamID:  

STEAM_0:1:169114153


IRL fornavn:

Anders


Alder:

13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har lidt erfaringer med admin på forskellige servere, mest minecraft servere.

Jeg har ikke ikke så meget erfaring ud over det.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg føler at jeg er logisk tænkende og har en god konflikt håndtering og fordi at jeg er god til at håndtere pressede situationer, og kan komme op med nogle gode løsninger. En anden ting er at jeg er meget aktiv på serveren.

Jeg vil gerne være med til at gøre serveren til et bedre sted for alle, og vil være med til at løfte serveren's morale, og stemning.

Jeg ville ikke give mindre straffe til dem som jeg kender og har et større fælleskab med, og vil heller ikke tag mig af min rp situation hvis jeg skal hjælpe med case. Jeg synes også at, jeg ved hvordan man opføre sig på servere, og har et godt og stort, kendskab til alle regler. Jeg bruger også største delen af min tid på Stavox.  hvis jeg bliver admin ville jeg selvfølgelig gøre mine casses færdige, og vil altid sætte dem i første perspektiv. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kan det basale af ULX, og vil være villig til at lære mere ULX

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er god til at formulere mig som jeg gerne vil forstås, og synes selv jeg er skriftlig god.

Jeg plejer at bruge min mic mer end chat, Jeg vil også prøve at få andre til at bruge deres mic, så meget som muligt, fordi jeg synes at det gør en admin case meget bedre og lettere. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg vil prøve at spille så meget jeg kan.

Mandag: Ville jeg kunne have mulighed for at spille mellem 15:15 til 17:30.

Tirsdag: Ville jeg kunne spille mellem 15:15 til 20:00.

Onsdag: Ville jeg ikke kunne spille med sikkerhed, men ville måske have chance for at spille 1 time mellem 16:00 til 17:30

Torsdag: Ville jeg kunne spille mellem 16:00 til 20:00, men ville ikke kunne spille med sikkerhed.

Fredag: Ville jeg kunne spille mellem 15:00 til 22:00.

Lørdag/Søndag: Ville jeg kunne spille hele dagen.

Jeg ville ikke med sikkerhed kunne spille mellem de tider jeg har sat, fordi der kunne komme noget andet, specielt  lørdag/søndag, men jeg ville prøve at spille så meget jeg kan, og ville også prøve at være aktiv inde på forumet.

  

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg synes selv jeg kan være sjov og seriøs, og synes i skal vide at, jeg vil være villig til at lære alle de ting som jeg ikke har lært, det jeg arbejder med som også er min hobby, er at programmere computerspil. Mit mål på serveren, hvis jeg bliver admin, vil være at gøre serveren til at bedre sted for alle.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.