Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban (Har ventet 2 år?)


jonass0192

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:1:48347715

Hvorfor skal du unbannes: Dav jeg blev banned for LAAAAAANGT tid siden, fordi en dreng som var black market dealer besluttede sig for at røve mig. Jeg sagde til ham at det kunne han ikke men så skød han mig hele tiden indtil der kom en admin online. i mellem tiden blev jeg så sur at jeg sagde til ham jeg ville ddos attack ham og sådan noget fis. men admin kom så online og de kaldte admin først, så jeg prøvede at komme i kontakt med admin for at fortælle min side af hirstorien men han kom hen til mig og bannede mig insta. jeg nåede ikke engang sige noget og det er nok for 2-3 år siden og ville høre om i ikke kunne unbanne mig for nu er jeg blevet mere moden!

Link til kommentar
Del på andre sites

19 hours ago, jonass0192 said:

Det ved jeg ikke rigtigt, men nu er jeg blevet lidt mere moden og ældre så min tålmodighed er i den grad blevet bedre og bliver ikke så nemt sur over spil mere. 

 

Må jeg spørge hvordan hackede du andre brugere?

 

Hvorfor kom du med ddos trusler?

 

Hvorfor gav du døds trusler?

 

 

Det lyder meget groft. Så forklar mig lige sammenhængen mellem temperament og de forskellige ting her.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 29/11/2016 at 11:10, Jan T said:

 

Må jeg spørge hvordan hackede du andre brugere? Har ikke hacket noget(kan ikke hacke)

 

Hvorfor kom du med ddos trusler?Blev sur fordi de rdmede for groft og jeg fik ikke love til at sige noget da admin kom

 

Hvorfor gav du døds trusler?kan ikke huske jeg gav dødstrusler og hvilket men jeg må have haft en dårlig dag.

 

 

Det lyder meget groft. Så forklar mig lige sammenhængen mellem temperament og de forskellige ting her. Mit temperament er blevet meget anderledes for hvis jeg bliver sur smutter jeg ud og tager en kold bajer ellers dropper jeg det bare og slapper helt af til noget musik :)

hvis det hjælper

Link til kommentar
Del på andre sites

On 29/11/2016 at 11:10, Jan T said:

 

Må jeg spørge hvordan hackede du andre brugere?

 

Hvorfor kom du med ddos trusler?

 

Hvorfor gav du døds trusler?

 

 

Det lyder meget groft. Så forklar mig lige sammenhængen mellem temperament og de forskellige ting her.

Er i der?

Link til kommentar
Del på andre sites

1.Er mere moden

2.Kan godt lide at spille rp

3.Kan leve mig meget op i det.

4.Bryder ikke regler og hvis jeg bliver tvivl om en regl læser jeg den eller spørger en admin.

5.Kan se jeres server er meget populær så vil godt prøve på frisk.

6.Der skal meget til at gøre mig sur

7.Elsker gmod.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.