Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Lkищн AK81 Staff's ansøning


Dipsy. :3

Recommended Posts

Ingame navn: Lkищн AK81. der står bare Lkboy AK81 på russisk.Kappa
SteamID: STEAM_0:0:122407828.
IRL fornavn: Lucas Klein Hansen.13876294_1810437182522791_1984987872592656865_n.jpg
Alder:  13 år.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  svaret er nej men har haft mange server inde forskellige spil. Fx. Minecraft Ark og nogen flere. Har altid haft in trasse

for faget. Spil og gaming  er min hobby så lægger stor vægt på at prøve at gøre det rigtigt. men har svært ved at tilfræse alles smag. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg syntes selv at jeg er god at snakke med og jeg er ikke helium. Men jeg er ordblind så det giver mig nogen udfordringer i davLigdagen men er ved at komme efter det. Og jeg bruger tit min mic til at snakke med nye folk og bruger ts skype meget. Er online meget af tiden om dagen og natten.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: svaret er nej men har jo haft mange minecraft server igennem tiden. Så jeg kan det der med at lære nye commands. Og kan jo altid

have det liggende på bordet eller på skærmen ved siden af.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min mic tit vil jeg selv sige. Og er rimlig god til at formulere mig. Men jeg kan stamme en gang imellem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 16:00 til 23:00 ca.

Mandag 16:00 til 23:00 ca.

Tirsdag  16:00 til 23:00

Onsdag 16:00

Torsdag 16:00 til 17 45 til og på igen 19:20 til 23:00

Fredag 16:00 til 5:00 

Lørdag 11:00 til 4:00

Søndag 11:30 til 23:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Jeg har haft mange servers igennem tiden så kan bare det med commands. Som i ved er jeg ordblind men jeg prøver alt hvad jeg kan på at lære det basale i dansk er ikke ordblind i Engelsk  ved ikke hvorfor det er sådan og vil prøve at gøre serveren til et bedre sted for nye og gamle at være.

 

  • Tak til denne staff der gider at sætte lidt tid af til mig Tak :3:v:DxDKappa

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.