Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jake Thomson - Staff Ansøgning


Jake Thomson

Recommended Posts

Ingame navn: Jake Thomson


SteamID: STEAM_0:1:31615431


IRL fornavn: Sebastian


Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: ja, jeg har være admin på arma 3 RP server og 2 DarkRP server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:hvorfor jeg skulle være en del af teamet er fordi jeg har nok mere erfaring end nogen af andre og så synes jeg at jeg tager det serious.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:nej, jeg har desværre ikke kendtskab til ULX men er hurtig til at lærer og der er jo altid youtube.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:jeg synes mit skriftligt er okay. mit mundligt er jeg god til og bruger heller mic end Chat.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:fra ca. kl. 16:00 til jeg skal spise og så efter aftens mad til ca. kl 21:00 og i wekeenden fra jeg står op til jeg skal i seng.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:nej ikke sådan rigtig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.