Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] staff ansøgning DanseManse


DanseManse

Recommended Posts

 

Ingame navn: 

DanseManse AK81


SteamID: 

STEAM_0:1:65257658


IRL Navn: 

Dannie


Alder: 

16 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

ja det har jeg for jeg har været staff på bandit serveren der var jeg admin eller head-admin derinde så kender næsten til alle ulx men de har så skiftet navn som jeg ikke ved hvad hedder og er prøve mod på en anden server som hedder Mermaid, så har jeg haft min egen Minecraft server men det lukket hurtig ned for jeg havde en ven som solgte admin på den for penge så det blev hurtig lukket ned.

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

fordi jeg har prøvet det før med at have mange mennesker/players inde på den server som jeg var admin/staff på det var lidt hårdt men stadig sjovt at hjælpe nye og hjælpe andre mennesker og jeg ville gøre Stavox til et bedre sted for rp´er plus så får man også snakket med rigtig mange mennesker og det er hyggeligt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja for har jo været admin eller head-admin på Bandit Darkrp server i 3 til 4 måneder så kender det sådan lidt men det er også forskelligt for hver server for hvad man bruger, og haft mine egen Minecraft server men den blev hurtig lukket ned fordi en af mine venner solgte admin på den for penge så lukket jeg den ned men hvis der er andre kommandoer så ville jeg lærer dem hurtig som muligt.

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?:

jeg er født og opvokset i Danmark og jeg mener godt at jeg kan snakke flydende dansk og skrive, min mic bruger jeg tit for hvis en anden player snakker til mig så svare man da fordi man ikke gider rigtig at skrive det ødelægger mit rp/andres rp hvis man gør det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

  Mandag: møder klokken 10:30 og fri klokken 13:50

Tirsdag: møder klokken 08:00 og fri klokken 13:50

Onsdag: møder klokken 09:15 og fri klokken 13:50

       Torsdag: møder klokken 08:00 og har fri klokken 13:50

Fredag: møder klokken 08:00 og fri klokken 13:50

             Lørdag: står op cirka 10:00 og går i seng cirka 2 om natten

                                                Søndag: står på cirka 10:00 og går i den klokken 23:00 om aften                             

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?:

1) jeg bliver sådan provokeret når folk ikke gider at hører efter en, så hæver stemmen også sådan lidt så bliver man lidt sur.

2)  jeg kan godt tag en joke om min familie eller andre ting

 

ps dem som skrive -rep har ikke set dig før (evocity) så har jeg svaret spiller kun på rockford men nogle gange evocity.

 

Hilsen DanseManse

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Dipsy. :3 said:

++++++Rep ved hvad der skal vides og kender reglerne. Er altid imødekommende og venlig og man kanm altid lave lidt sjov med Danse. Og er god til RP

 

17 minutes ago, Manden med kagen said:

+Rep Kan reglerne sød  og god til RP

tak for det begge to sætter rigtig meget pris på det :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.