Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff ansøning Jaime eriksen


jaimeeriksen CSGOEgg.com

Recommended Posts

Ingame navn: jaime Eriksen/JaMs
steamID:STEAM_0:1:104912001
IRL fornavn: Jaime
alder:14 og snart 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?: ja jeg har været og er stadig inde på en lille community med ca 15 - 20 der er inde hvert dag og jeg synes det er sjovt at hjælpe folk. Og har altid ønsket mig at være admin på din server fra lige siden den dag jeg begynde at spille på din server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg har prøvet det før og jeg tager alt seriøst. Jeg tager så mange cases jeg kan nogen dage og andre dage vil jeg bare spille lidt. Er på næsten hele dage fra kl 14 til kl 22:30 og tror det er en stor fordel til at folk kan kalde på admin og jeg så er på om aften, ved selv med af faring at der er tit problemer om aften fordi at folk tror der ikke er admin på. om weekenden er jeg på næsten hele dage fra jeg står op til jeg går i seng så ca fra kl 11:15 til 3-4 om morgen. og jeg tror at jeg har mere afaren med at være admin end andre søger fordi at de fleste der søger ind har ikke været admin på en server før og det vil sige at de skal lære alt der er om admin pladsen.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja det her jeg efter jeg er moderator inde på en server. kender til !goto,!bring;!xban,!jail (navn) (sekunder),!spectate osv.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: ja men kan da godt sige forkert og så prøver jeg bare at sige det igen men ellers så ja. ja jeg bruger ofte mic jeg bruger den hele tiden med mindre jeg er i gang med at spise men eller så ja. har fået 7 i min dansk prøve og i samlet karaktere og det er i sprog udtalen og 4 i skriftligt men lægger lige på kanten til 7

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: i hverdage kan jeg være på fra kl 16:30 ca til 22:30 nogen gange 23:00 og i weekenderne kan jeg være på fra kl 11 til kl 3-4 om natten/ morgen , men det kommer and på hvornår jeg står op.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg går ikke til noget sport og jeg elsker at snakke med mennesker og hjælpe folk selv om jeg ikke kender dem. Jeg elsker at måde nye mennesker. Det var sådanset det at i kunne vide mere om mig. Hvis i vil vide mere om mig så bare kontakt mig er næsten altid på med mindre jeg ligger syg.

 

 

----------------------------

 

 

"Hvorfor vi skal vælge dig som mod" kan f.eks. indeholde: jeg elsker de spiller der er der inde og derfor vil jeg også gerne hjælpe dem med deres problemer og det vil være letter at gøre hvis jeg kunne komme og hjælpe dem og andre med deres problemer.

"Info omkring dig selv" kan f.eks. indeholde: jeg har været moderator for et par uger ca 3 eller måske 4 eller mere kan jeg ikke huske men ved det fleste ting man skal vide for at være admin ved alle u'er ca og er retfærdig med det jeg gøre fx jail eller noget andet i den retning.

 

Hvis der er noget i vil vide eller har spørgsmål kan i bare komme og spørge mig er på næsten hele tiden med mindre jeg er syg.

Mvh Jaime Schwartz Eriksen

:D:D

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.