Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - Krogh


krogH

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Krogh

 

SteamID: STEAM_0:0:44683093

 

IRL fornavn: Mikkel

 

Alder: 14, bliver 15 den 2. maj.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg var admin inde på Artexservers, dengang hvor serveren næsten var fyldt konstant. Jeg synes personligt selv at jeg havde ret  godt styr på det. Jeg valgte dog at sige op, fordi jeg havde mistet lysten til at spille Garrys mod, og jeg havde ikke ordenligt tid, pga. fritidsaktiviteter. Men ellers har jeg nok kun været mod/admin inde på nogle forskellige minecraft servere da jeg var yngre. Men jeg vil glæde mig over, at få muligheden for at nyde sådan en oplevelse igen, da jeg rigtig godt kunne lide at være admin inde på Artex. 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Nu når jeg sidder inde på serveren kl 10:44, så er der kun 1 admin inde (Jakob). Han har ekstremt travlt med alle de cases han skal nå, og mange folk kommer til at vente et stykke tid før han får muligheden for at tage deres case. Jeg vågner aldrig ekstremt sent, og er næsten altid klar på at spille inde på serveren fra morgenstunden af, så det tænker jeg specielt er rigtig godt, så der ikke er så forfærdelig meget tryk på fra morgenen af. 

Jeg elsker at spille på serveren, også selvom der er et par bump her og der, men det er bare noget man tager med sig. Ved at have spillet så mange timer inde på serveren efterhånden, så har man også lært spillerne at kende, og deres attitude. Man ved hvordan man skal gribe en case an, og det er helt klart en hjælp. Jeg synes også at jeg er OK fair i forhold til straf til andre spillere, i forhold til hvad de har gjort. Jeg tænker umiddelbart ikke at jeg har en større mulighed for at blive staff, end nogle af de andre ansøgere. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt var jeg admin inde på Artexservers i sin tid, så jeg har nogenlunde styr på diverse commands. Hvis der er nogle nye commands at lære, så er jeg meget villig til at lære dem, og tage dem i brug. Jeg er meget lærenem, så nye commands vil ikke blive et problem. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Vil sige at jeg skriftligt er mere kompetent, fordi jeg føler det er lettere at få formuleret mig på den måde. Jeg kan dog sagtens tale uden nogle problemer overhoved, så ja, jeg vil sige jeg kan formulere mig forholdvis godt. Vil dog typisk altid prioritere at bruge mikrofonen, da det bare gør en case hurtigere og mulighed for mere input.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg går i skole fra kl. 8-15 - så efter kl 15 kan jeg være på serveren. I hverdagene lukker jeg normalt omkring 21-22, men kan også være tidligere hvis jeg skal noget andet. Som sagt har jeg mulighed for at være på meget i weekenderne, også i de tidlige morgentimer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har spillet Garrys Mod i ca. 850 timer, så rent teknisk kan jeg rigtig mange ting indenfor Garrys mod. Mindst 750 af de timer er blevet brugt inde på en DarkRP server.

Jeg går som sagt i skole fra 8-15 hver dag. Jeg har kort vej hjem fra skole, så jeg kan komme hurtigt hjem og komme på. 

Her er mit skema.

 

 

Jeg ønsker alle andre ansøgere held og lykke, og fortsat god dag til jer der læser :)

 

- Krogh

 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

@krogH

Som din gammel chef inde på Artex. Husker jeg kun forfærdelig ting med dig. Hvordan du rent rundt med det haj-kutyme. Og sprang halvdelen af serveren i luften. 

Men når jeg tænker lidt mere over det. Så var det jo mig, der lavede bomberne. 

 

+ Rep her fra. 

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Krogh en rep skal være for ens egen synesvinkel, så er det lige meget om I har haft en konflikt eller ej - Selvfølige skal den tages i betragning, han giver sin mening, og det har han fulde ret til. Det virker ifølge mig som en ret barnlig opførelse det der, bare fordi du får en -rep skal du ikke blive tøsesur og sige den ikke gælder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.