Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøning=====KKris====


KKris

Recommended Posts

Ingame navn: KKris

SteamID: STEAM_0:1:69849325

IRL fornavn: Nicklas

Alder: 13 År

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

  Ja, . Jeg har  været admin på en minecraft og css server. . Både i cs go og Mincraft fik jeg mit rank op på Junior Admin.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Grunden til at jeg skal være staff er at jeg har meget erfaring, jeg er god til at holde hovedet koldt og jeg har ikke den nedladende tone til folk (syntes jeg selv) Herudover er jeg god til at lytte, og trøste hvis folk har brug for det. Når folk sviner mig til lytter jeg ikke rigtigt til dem, medmindre de har noget ordentligt at sige. Jeg er også god til at tage ting til mig hvis folk gerne ville rette lidt på min håndtering af cases eller spillere, kan jeg sagtens relativt hurtigt ændre min håndtering af det.  Jeg syntes selv jeg er meget kvalificerede pga. at jeg har været admin på andre servere.  jeg kan også hurtigt lære nye ting.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

jeg har ikke haft så meget med ULX at gøre men jeg lære jo hurtigt

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg synes at jeg er rigtig god til at formulere mig skriftligt og mundligt og jeg bruger altid mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Hverdage 15:50 - 20:00 -21:00

Lørdage ca. 13:00 - 01:00

Søndage ca. 13:00 - 21:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er en meget genert dreng så måske er jeg lidt stille og jeg har en meget lys stemme som 13 årig at være ville bare have i skulle vide det:D:D 

 

Håber i kan lide min Ansøgning Ha en god aften/ Dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.