Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning (:FlashGordonRox:)


FlashGordonRox

Recommended Posts

Ingame navn: Mit ingame navn er FlashGordonRox
SteamID: STEAM_0:1:50198635
IRL fornavn: David
Alder: Jeg er 13 år

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Jeg har ikke været admin/mod/staff før men jeg har sat mig meget ind i hvordan man bruger tingene og hvordan man snakker med folk om hvad der er galt og hvad der er sket så ja jeg ved hvad tingene gør :)

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Nok fordi at jeg kan bidrage med tingene og fordi jeg vil tage alle sager seriøse og jeg vil ikke gå fra en sag uden at ha løst den og vil tage begge sider af historien og jeg er altid villig til at droppe rp`en for at få andre spillere til at have en god oplevelse på serveren:D

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg ved de fleste og de vigtigste og dem man mest bruger såsom !goto !bring !return !ragdoll og mange flere ;)

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?:ja jeg både snakker og bruger mic og er ikke genert til at snakke:)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Tidskema

                        Mandag kan jeg komme på fra 17.30 eller 18.00 til  21.00

Tirsdag kan jeg komme på fra  kl 19.00 eller 19,30 til 21.00

Onsdag der går jeg til badminton og FDF så der kan jeg ikke komme på

Torsdag kan jeg komme på fra 19.30 eller 20.00 til 21.00

Fredag kan jeg komme på fra 18.00 eller 18.30 til 00.00

Lørdag kan jeg komme på fra 18.00 eller 18,30 - 00.00

Søndag kan jeg ikke komme på ;(

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg ved godt at jeg ikke har været admin/mod før men synes i skal give mig en chance  :)

håber i vil tage mig og jeg acceptere 100% hvis i ikke vil ha mig :)

 

 

Forsat god dag

 

Kærlig hilsen David/FlashGordonRox:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.