Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Vanja Klaus


Vanja Klaus

Recommended Posts

Ingame navn: Vanja Klaus
SteamID: STEAM_0:0:81886930
IRL fornavn: Valdemar
Alder: Jeg er 13 år gammel og bliver 14 år den 27. August 2017

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja det har jeg. Jeg har været staff på mange små og halvstore minecraft servere. Har også været Med Ejer på en CSGO server som jeg valgte at efterlade da jeg ikke længere syntes der var NOGET respekt fra andre staffs og med ejere da man endte med at kunne købe staff! Folk inde på den server abusede også.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener selv at jeg skal være Staff fordi jeg kender alle reglerne og læser op hver gang der kommer en ny regl, hvis der er noget jeg er usikker på spørger jeg en staff om hjælp eller lader være med at gøre det overhovedet. Har også brugt meget tid på at se på hvordan andre staffs gør. Jeg kan holde hovedet koldt, være fuldkommen neutral i admin cases og kan også give mine egne venner straffe.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja det har jeg da jeg blandt andet også har en mappe med alle ULX commands og sådan noget!

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg kan sagtens stave og formulere mig skrifligt og mundligt! Bruger altid min mic da jeg ikke har en grund til ikke at gøre det!

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan for det meste være på i weekenden men nogen gange kan jeg ikke da jeg skal i sommerhus og der er meget dårligt net der henne men hvis jeg er der henne kan jeg jo altid prøve at se om jeg kan kommer ind på stavox! Jeg skal nogen gange i klub hvilket for det meste er til klokken 9 om aftenen. Jeg har fri klokken 15:55 om mandagen, onsdagen og torsdagen, har fri klokken  13:55 om tirsdagen og fri klokken 11:55 om fredagen! Jeg får dog måske nyt skema næste år hvilket ville resultere i at jeg ikke har fri så tidligt og sent! Men om fredagen hvor jeg ar fri klokken kan jeg jo altid komme ind da der for det meste er folk der failrper til den tid og der ikke er mange staffs inde der.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ved skam ikke om der er mere at sige! Men hvis der er noget i undre jer over kan i bare spørge ingame eller i kommentarene! Hav en god dag! :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.