Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Admin ansøgning - Jeffree


Jeffree

Recommended Posts

Ingame navn: Jeffree
SteamID:  STEAM_0:1:47434038
IRL fornavn: Jonas Ø. Holtzmann
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været med ejer af flere forskellige servere, bla. friendlyplayers, og er nuværende super admin på zypress.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg prøver altid at få mere roleplay på serverne, imod andre admins som bare flyver rundt og fjoller. Jeg har stor kendskab til at være admin, og har stor situations fornemmelse og tålmodighed. Jeg har 2,300 timer i Garry's Mod, som jeg udelukket har brugt på roleplay serveren, så kender alt til genren. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har været ULX - Manager for flere servere, og har stor kendskab til kode.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger ikke andet. :)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Er på fra 16:00, til sen aften. :)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 11/25/2016 at 21:59, Jeffree said:

Ingame navn: Jeffree
SteamID:  STEAM_0:1:47434038
IRL fornavn: Jonas Ø. Holtzmann
Alder: 16

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været med ejer af flere forskellige servere, bla. friendlyplayers, og er nuværende super admin på zypress.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg prøver altid at få mere roleplay på serverne, imod andre admins som bare flyver rundt og fjoller. Jeg har stor kendskab til at være admin, og har stor situations fornemmelse og tålmodighed. Jeg har 2,300 timer i Garry's Mod, som jeg udelukket har brugt på roleplay serveren, så kender alt til genren. 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har været ULX - Manager for flere servere, og har stor kendskab til kode.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger ikke andet. :)

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Er på fra 16:00, til sen aften. :)

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej.

-REP

 

-Meget Meget kort

-Har ikke set dig særligt meget online

Ellers held og lykke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.