Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning.


Happy

Recommended Posts

Ingame navn: Happy
SteamID: STEAM_0:0:38657759
IRL Navn: Mathias
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg kender alle regler på darkrp, jeg kan både komme på rimlig tidligt om morgenen og sent om aftenen.


Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja. Jeg har været admin og mod på 2 andre servere og jeg kender de fleste kommandoer.


Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja. Jeg er født i Danmark og taler det flydende (I skolen får jeg 12 i dansk).


Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg kan være på når der ikke andre er, jeg er god til at holde orden og jeg kender alle regler i hovedet.


Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja som sagt tidligere, begge servere er dog lukkede nu.


Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har været admin/superadmin på en server der er lukket, der var jeg admin i ca 2 måneder. Så har jeg været mod på en anden server, der også er lukket, det var jeg kun mod i 3 uger, fordi den lukkede.


Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg elsker sådan set bare at spille. Jeg har været på Stavox lige siden den første server, og jeg har altid elsket den. Jeg laver ikke meget andet ind at spille. Jeg starter ca. kl 9 og slutter omkring kl. 3 (om natten)


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil nok først lige snakke med ham og sige at han selvfølgelig ikke skal rdme og self-supplie, jeg vil så derefter høre om han er ny til spillet eller ej, og hvis han er ny får han perm ban.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil sige til ham at han skal vente i fem sekunder når han åbner sine fading doors, og hvis han gør det igen vil han enten blive kicket eller få jail. Efter jeg har snakket med ham vil jeg lade dem som raidede ham raide færdigt.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg tager fat i dem, for at høre begge sider af sagen. Hvis de så fortsætter vil jeg jaile dem i 180 sec og hvis de ikke er stoppet efter det vil jeg give dem 30-40 min ban.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg perm banner ham da ddos ikke er noget at spøge med

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg tager fat i ham og fortæller at han skal skifte job navn da navnet ikke er passende. Hvis han ikke ændre det vil jeg give ham 30-40 min ban

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg vil tage fat i ham og forklare ham at der står i reglerne at der skal gå mindst fem min mellem hver handling (raid, carjack, kidnap osv.) og så vil jeg nok jaile ham i 210 sec, hvis han fortsætter vil jeg banne ham i 1,5-3 timer.

 

Hvis jeg noglesinde skulle give nogle perm ban vil jeg selvfølgelig underrette Jimboe eller en af de andre Admins.

 

Jeg glæder mig til at høre fra jer

-Happy

Link til kommentar
Del på andre sites

20 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

-1 

⚀Skriv noget mere på de forskellige ting. 

⚀Jeg har ikke set dig så aktiv.

 

//Casper -Admin

 

Jeg har været på hele de sidste 4 dage og jeg vil fortsætte med at være på :P

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.