Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Munkies Frække Mod-Ansøgning


Munkie

Recommended Posts

Ingame navn: Munkie Bandidos


SteamID: STEAM_0:1:89027206


IRL fornavn: Mathias


Alder: 14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været mod på en lille dansk server og Admin på 2 andre små servere. De er alle lukket nu og de brugte begge ULX så det har jeg også kendskab til ;) Dog var en af de servere en af mine venners :D

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg er god til at tage det stille og roligt istedet for at råbe og skrige op og jeg er god til at lytte til begge sidder af historien før jeg bare dømmer og fortæller den anden part hvad han skal gøre i fremtiden. Jeg er moden og jeg har 1100+ Timers Gmod!

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, det har jeg fra de 2 servere jeg har været admin hos + mod på en gammel lille dansk server

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja, jeg staver fint og jeg bruger tit min mic. Jeg har en blue yeti som giver en klar lyd så alle kan forstå hvad jeg siger!

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har et job om tirsdagen og jeg går til Badminton om torsdagen. Alle andre dage har jeg mulighed for at komme på omkring 16 tiden. I weekenden kan jeg være på om morgenen og om aftenen medmindre jeg skal noget eller er syg ;)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg bruger meget tid på min computer, jeg går meget op i at tænke fremadrettet selvom jeg kun er 14. jeg har før spillet meget på stavox under navnet MGamerDK, men holdt en lang pause frem til for 2 måneder siden, Jeg er forstående og hjælpsom og holder ikke med en person hvis jeg skal afgøre noget som F.eks. en Case. Jeg kan ikke lide folk der bruger begrebet Toxic til andre eller laver sjov med deres stemme fordi de enten er yngre eller deres stemme bare ikke er gået i overgang endnu, men jeg går ikke vildt meget amok over det, det er bare noget der irritere mig. Min stemme er ikke lige den dybeste og hader når folk skal lave grin med det! Syntes både det er respektløst og umodent! Jeg elsker at lave sjov med folk medmindre jeg kan se det irritere dem.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.