Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning Mic spammeren


Xean -.-

Recommended Posts

Ingame navn: Mic Spammeren

 

SteamID: STEAM_0:1:73536783

 

IRLnavn: Oliver.

 

Alder: 14

 

Har du tideligere erfaring med administrative jobs i et community?

Ja jeg har været junior admin på serveren før så jeg har ret god erfaring med alle de commands der var men jeg ved self ikke om der er kommet nye commands.

Jeg har også meget god erfaring i minecraft med at sætte servere op fra bunden.

Lidt css commands fra der jeg havde været admin på en server men det var kun i en uges tid.

Jeg kan ikke lige pt huske nogle af de server navne jeg har været staff på udover stavox.com :D

 

Hvorfor skal du være en del af Staff-Teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg har været på staff teamet før men jeg valgte at sige på pga jeg ikke regnede med at have så meget tid på serveren som jeg nu faktis har.

Men jeg vil gerne ind på staff teamet igen fordi det var mega hyggeligt og for at hjælpe dem som nu har brug for hjælp inde på serveren igen.

Jeg er mere kvalificeret end andre ansøgere fordi der er mange af dem der ansøger der ikke er ærlige i deres ansøgninger og jeg er aktiv, har erfaring fra før og jeg tager altid mit job seriøst.

 

Har du kendskab og/eller erfaring med ULX før?

Ja jeg har været staff på stavox før men jeg ved self ikke om der er kommet nye commands eller nye funktioner.

Commands jeg kan huske: !returnweps  !hp  !armor  !xban  !ban  !returnweed  !kick  !bring  !goto  !scene  !visdeath  !gotocar  !freeze  !unfreeze og så er der nogle commands i console maxafklpy (Den er fjernet har jeg hørt)

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som muligt? Bruger du mic?

Jeg bruger altid min mic lige meget hvad der sker :D

Jeg vil selv sige at jeg er god til at stave og tale dansk flydende men jeg er virkelig ikke så god til det der med komma :D

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?

Jeg kan være på alle dage i ugen untaget når jeg er hjemme ved min var hver anden weekend så lige når jeg får fri fra skole til jeg går i seng.

Mandag: Skole til 16:30 Seng: 21:45 ca

Tirsdag: Skole til 16:30 Seng: 21:45 ca

Onsdag: Skole til 14:15 Seng: 21:45 ca

Torsdag: Skole til 16:30 Seng 21:45 ca

Fredag: Skole til 14:40 Seng 1:30 ca

Lørdag: Står op: 8:00 til 10:00 Seng: 1:30

Søndag: Står op: 8:00 til 10:00 Seng: 21:45 ca

 

Anden relevant information om dig du synes vi skal vide?

Jeg elsker at spille på serveren der er også derfor jeg ansøger igen men jeg lavede så bare en fejl der jeg sagde op jeg troede at min svømning ville tage meget lengere tid end det så gør så det var derfor jeg startede med at sige op.

 

Håber at i kunne lide min ansøgning, og tak fordi du læste den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Vanja Klaus said:

Syntes ikke jeg ser der så meget inde! Måske er det barefordi jeg ikke lige ligger mærke til dig!

 

Men giber +rep

- du var meget god staff før!

- Du var fair staff.

- Du var også meget sjov!

Tak @Vanja Klaus <3

Jeg har ikke været så meget på idaf fordi jeg spillede en del CSGO med @Casper Albæk men er stadig ret meget på :D

Link til kommentar
Del på andre sites

+++++rep med ++rep oven i

+ Awesome admin

+ Kan regler

+ Moden

+ flink

+ Admin abuser ikke

+ Tidligere staff

+ piv fræk

+ sexet

+ Elsker dit hår Kappa

+ Nem at snyde på afveje med nurzan

+ Sprød stemme

+ Hvad er der at sige for jeg kan blive ved.

+ Skal blive staff!! Ellers for du smæk :smug

//Mike Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

@Taroux @Kamikaze @Ohmhub

Tusind tak til jer <3<3<3<3 Elsker også jer Ohmhub, Taroux og Kamikaze <3

:DxD

Jeg var lige ved at overse det der lille skrift du havde lavet ohmhub :D

1 minute ago, TheRandomGamePlay said:

-rep

kan ikke lide dig

du er mærkelig

--------------------------------------------------------------------

give self +rep

- kender reglerne

-moden

-venlig

-flink

Tusind tak @TheRandomGamePlay <3<3<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.