Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Casper Albaek


Benito

Recommended Posts

Ingame navn: Casper Albaek DGB 

 

SteamID: STEAM_0:0:173612109

 

IRL fornavn: Casper

 

Alder: 14 (20/12/01)  

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?

Ja, men jeg har faktisk ikke haft et frivilligt job, som Moderator, eller admin, i et Garry's mod community, men jeg har  engang været Admin i en kort periode på en CS:GO server, som kun var Surf, men folk var ikke søde ved hinanden og vi havde givet så mange folk ban, at der næsten ikke var nogen der spillede på den. Til sidst var det næsten kun mig og ejeren.

På den server brugte vi noget der ligner ULX til forveksling, som Fx !bring og !armor, men ejeren kaldte det noget andet.

 

 

Jeg har også været administrator på adskillige minecraft servere, men det er lang tid siden, men her er nogle af dem. ArcadianMC, Eversun og GamingMCDK.

Den server, der helt klart var fedest var min vens server GamingMCDK, hvor jeg var Medejer/Senior admin. Vi  havde en masse gamemodes, som fx skyblock og PVP og sjovt nok RP. På vores server var der omkring 25 spillere konstant og der var tit folk der sagde at det var en sjov server, men det folk interesserede sig mest for var PVP, som jeg desværre ikke var så vild med, men nogle gang havde jeg "PVP Vagter", som nok mest kan betegnes PVP Staff on duty. Jeg synes helt klart at det var fedest at spille Skyblock, men RP var også sjovt, men vi havde ikke nær så mange jobs, som her på Stavox. Jeg tror vi havde 6 jobs, som var Politi, Taxi, Våbenhandler, Borger, Terrorist og Brandvæsen.

 

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet?

Jeg vil rigtig gerne være en del af staff-teamet, fordi ofte når jeg RP'er, så ser jeg folk bryde reglerne, som FX CDM og RDM, men siden det ikke går udover mig, så der er ingen grund til at jeg skulle "Calle en admin". Jeg synes også at mange af mine venner er blandt admins og så har de også bare et mega godt forhold til spillerne. Jeg har næsten brugt 225 timer på Stavox og jeg har helt klart lært at færdes omkring andre mennesker på en helt anden måde end hvis jeg ikke havde spilelt her. Jeg holder mig altid "kold i cases", hvilket vil sige at jeg ikke bare brænder af og begynder at råbe, men holder en god tone og snakker pænt og jeg hæver aldrig min stemme og jeg er altid aktiv på forummet. Jeg er rigtig god til folk og at være omkring folk og hvis jeg nu blev staff ville jeg helt klart bruge min tid på at være staff on duty, da jeg kan tage cases, for at admins, skal til at smutte midt i RP, så der er jeg med til at hjælpe andre. Jeg er rigtig tit tilgængelig og så elsker jeg at hjælpe folk med problemer, men hvis der er brug for E2 hjælp, så er jeg nød til at stige af, da det er noget jeg ikke har sat mig ind i, men hvis det er et krav, så skal jeg nok gøre mit bedste for at lære det.

 

 

Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?

Jeg vil sige at jeg har en lige så stor chance som andre, i at få staff rollen, men grunden til at i skal vælge mig, vil jeg sige at jeg næsten kun bruger min tid på serverne og jeg finder altid ud af at bruge min tid bedst når jeg spiller på Stavox og desuden det at være en del af staff-teamet, er en rigtig god position, hvor man er med til at gøre en forskel, som fx at være med til at gøre Danmarks bedste server, endnu bedre. Jeg bruger også Shadowplay. Ofte når jeg kommer i cases, så bruger jeg shadowplay, da det er med til at kunne bygge et grundlag for cases, for at skelne mellem løgn og sandhed. Desuden synes at jeg er mere kvalificeret end andre, da jeg allerede har været Administrator og det at jeg er 14 år, vil sige at jeg har masser af tid til at fx. lære nye mennesker, lære at tale i et ordenligt og tydeligt sprog og stadig holde den gode tone, lære at opføre sig ordenligt, selv i de mest fjollede situationer eller bare generelt   opføre sig ordenligt overfor andre mennesker. Jeg er rigtig lærenem og hvis jeg skulle være så heldig, vil jeg stå med åbne arme, uanset hvad serveren nu bringer af opdateringer, Events Ect.  Jeg spiller mest på evocity, så hvis der er eventuelle spørgsmål om mappet's placeringer, så kan i bare spørge om hjælp. Jeg er rigtig aktiv og jeg kalder kun admin om vigtige ting, da det er spild af admins tid, hvis det er noget der kan ordnes, med return weapon. 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?

Ja, da vi brugte noget ligende inde på CS:GO serveren og på Minecraft serverne, men da det er et stykke tid siden, ville jeg gerne have dem opfrisket. Jeg har selv installeret ULX addon på Garry's mod, så der "øver" jeg mig nogle gange, når jeg spiller for sjov med mine venner i noget sandbox. Men dette addon understøtter også bind's, så der kan jeg øve mig i de forskellige commands. 

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundligt?

Ja, lige siden jeg har været lille, har jeg altid været glad for at skrive, da det kan bruges fornuftig, når man bruger det rigtigt. Ofte når man skal skrive ting, så skal man kunne få mest sagt, ud af mindst muligt og det er svært, når man Fx skal skrive en besked i chat og der er et max antal tegn, men dette er jeg god til og jeg bruger sjældent alle de tilgængelige tegn. Jeg vil faktisk selv sige at jeg er god til at forklare ting over chat, eller når folk spørger om hjælp i OOC eller når folk kommer hen og spørger om hjælp til e2, så hjælper jeg dem så godt jeg kan, både skriftligt, men såvel som mundligt, da det er noget nemmere at få sit budskab ud igennem mikrofonen.

 

 

Bruger du ofte din mic?

Ja, Jeg bruger ofte min Mic, da det er et af de vigtigste instrumenter i alting, da det nemlig er byggesten for kommunikation. Det er noget nemmere at formulere sig og hvis man skal forklare noget besværligt noget, er det også nemmere at hjælpe igennem tale istedet for at skulle skrive. Men hvis jeg ikke kan komme i kontakt med personen, vil jeg hellere skrive, istedet for at skulle finde personen, for så at snakke om noget, der kunne være løst igennem chat. Jeg kunne på ingen måde finde på at misbruge min mic (mic spam mm), da jeg synes det er unødvendigt og det er med til at ødelægge RP.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg vil først og fremmest sige, hvis jeg bliver admin, så vil jeg bruge det meste af min tid på at være Staff on duty, da jeg har rigtig meget tid til overs fra mit RP. ofte går jeg rundt og laver intet, da der ikke er noget der fanger mig. Jeg har mulighed for at være på serveren på følgende tidpunkter.

 

Mandag: 16.00- 20.00

Tirsdag:  16.00-19.30 

Onsdag: 16.00- 20.30

Torsdag: 16.00 - 20.30

Fredag:  16.00 - 21.30

Lørdag:13.00 - 21.30

Søndag: 13.00 - 20.30

NB! Tiderne kan variere

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?

Jeg er en glad 14 årig dreng, der elsker at spille computer, men også at være aktiv på både forummet og udenfor. Jeg er som sagt, meget aktiv forummet i alle de forskellige rum. jeg er meget på teamspeaken, hvor folk bare kan joine og snakke. Jeg er god i cases, hvor jeg ofte vælger at sige sandheden, da løgn kan give langt størere straffe end hvis man siger sandheden. Jeg RP'er ofte som betjent eller gundealer, men kan også godt lide at have en god/stor base. Jeg følger for det meste reglerne.

 

 

Håber i kunne lide min ansøgning og jeg håber i vil vælge mig:) 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 

░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░ 
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░ 
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░ 
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░ 
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░ 
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░ 
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

 

er mega flink

kan reglerne 

du spiller tit 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Spider pig said:

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 

░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░ 
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░ 
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░ 
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░ 
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░ 
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░ 
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

 

er mega flink

kan reglerne 

du spiller tit 

Tak søde gris <3. (eller skal jeg sige spider ***) Kappa (jk)

Link til kommentar
Del på andre sites

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ 

░░░░░░░██████╗░███████╗██████╗░░ 
░░██╗░░██╔══██╗██╔════╝██╔══██╗░ 
██████╗██████╔╝█████╗░░██████╔╝░ 
╚═██╔═╝██╔══██╗██╔══╝░░██╔═══╝░░ 
░░╚═╝░░██║░░██║███████╗██║░░░░░░ 
░░░░░░░╚═╝░░╚═╝╚══════╝╚═╝░░░░░░ 
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

 

GOD TIL RP

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.